عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد:

وضعیت استیضاح چیت چیان دوشنبه مشخص می شود

کدخبر: ۱۰۱۱۲۱
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس، گفت : قرار است استیضاح چیت چیان با حضور لاریجانی و نیز استیضاح کنندگان وزیر نیرو با برگزاری نشستی تعیین تکلیف شود.
وضعیت استیضاح چیت چیان دوشنبه مشخص می شود

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از تسنیم، حسین حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در گفت و گویی، با اشاره به آخرین وضعیت استیضاح وزیر نیرو در مجلس، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است استیضاح چیت‌چیان با حضور لاریجانی و نیز استیضاح‌کنندگان وزیر نیرو با برگزاری نشستی تعیین تکلیف شود.

او افزود: قرار است این نشست در روز دوشنبه این هفته 29 اردیبهشت برگزار و وضعیت استیضاح وزیر نیرو در مجلس تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس، اظهار داشت: قرار است در این نشست چیت‌چیان توضیحاتی در مورد اقداماتش در زمینه حفر تونل گلاب 2 که به انتقال آب از استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری و خوزستان مربوط است به استیضاح‌کنندگان ارائه کند که اگر توضیحات وی قانع‌کننده باشد، نمایندگان استیضاح‌کننده از استیضاح‌شان صرف‌‌نظر می‌کنند، در غیر این صورت، استیضاح به جریان می‌افتد.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: تمامی استیضاح‌کنندگان وزیر نیرو همچنان بر نظرشان در این مورد مصرّ هستند و اگر چنانچه در گفت‌وگوها با وی به جمع‌بندی خوبی برسیم، روند استیضاح را ادامه نمی‌دهیم، اما در صورتیکه در روز دوشنبه به جمع‌بندی مطلوبی در مورد موضوعات استیضاح نرسیم، به طور قطع آن را از طریق هیئت رئیسه اعلام وصول می‌کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید