در دیدار رییس سازمان بورس با رییس مرکز پژوهش های مجلس مطرح شد:

جلوگیری از ایجاد حباب و رشد ظاهری شاخص در بورس

کدخبر: ۱۰۱۶۷۳
به گفته رئیس مرکز پژوهش های مجلس، بورس را از ابزارهای مناسب حضور بخش خصوصی در اقتصاد است.
جلوگیری از ایجاد حباب و رشد ظاهری شاخص  در بورس

به گزارش اقتصاد نیوز، علی صالح آبادی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، دیروز سه‌شنبه (10 تیر ماه) با حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با کاظم جلالی رئیس این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

کاظم جلالی در این دیدار بورس را از ابزارهای مناسب حضور بخش خصوصی در اقتصاد دانست و گفت: باید زمینه‌ای ایجاد شود تا از ایجاد حباب و رشد ظاهری شاخص‌ سهام در بورس جلوگیری شود.

بنا بر گزارش خانه ملت، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با تاکید بر لزوم شناخت و رعایت الزامات رشد بازار بورس در اقتصاد کشور، تصریح کرد: اطلاع رسانی دقیق و به موقع می‌تواند زمینه‌های جذب سرمایه به بازار بورس را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: رونق بازار بورس از انتقال سرمایه‌های سرگرادن به بازارهای واسطه‌ای و لحظه‌ای جلوگیری می‌کند. چراکه بورس راهکاری مهم و تاثیر گذار برای انتقال سرمایه از بازار غیر مولد به بخش تولید و متعاقب آن رونق سرمایه و کار ایرانی است.

علی صالح آبادی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در این دیدار با اشاره به راهکارهای این سازمان برای رونق بورس، بر لزوم همکاری با مرکز پژوهش‌های مجلس جهت ایجاد و ارتقای همکاری‌های کارشناسی تاکید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید