شافعی در گفت وگو با اقتصاد نیوز:

لایحه حمایت از تولید به وزارت اقتصاد ارجاع داده شد

کدخبر: ۱۰۱۸۶۹
پیش نویس لایحه حمایت از وزارت صنعت،معدن و تجارت به وزارت اقتصاد و دارایی ارجاع داده شده و قرار است دو بند دیگر به آن اضافه شود.
لایحه حمایت از تولید به وزارت اقتصاد ارجاع داده شد

غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران در گفت وگو با اقتصادنیوز درباره جزییات لایحه حمایت از تولید، اظهار کرد: در این زمینه ابتدا کمیسیون های اتاق بازرگانی کارگروهی را تشکیل داده و سپس درباره جزییات مواد این لایحه بررسی های لازم را انجام دادند.
وی ادامه داد: خروجی این کارگروه در اتاق بازرگانی ایران لایحه ای بود که از دولت به مجلس رفت اما در سال گذشته به دلایلی این لایحه د مجلس به تصویب نرسید.
شافعی با تاکید بر این که در دولت یازدهم مجدد این لایحه با تغییراتی مطرح شد خاطر نشان کرد: سپس برای بررسی جزییات بیشتر و تکمیل آن از مجلس به وزارت صنعت،معدن و تجارت ارجاع داده شد.
رییس اتاق بازرگانی ایران درباه وضعیت فعلی این لایحه گفت: در حال حاضر برای تکمیل جزییات و اعمال نظر سایر دستگاه ها به وزارت امور اقتصاد و دارایی ارجاع داده شده است.
وی در پایان با اشاره به این که قرار است بندی در خصوص تولید و سرمایه گزاری به این لایحه در وزارت اقتصاد اضافه شود،گفت: پس از تکمیل مواد آن از وزارت اقتصاد و دارایی به هیات دولت ارجاع و از آنجا مجددا برای تصویب نهایی تقدیم مجلس می شود البته به غیر از تولید و سرمایه گزاری قرار است ماده دیگری نیز به لایحه اضافه شود که آن ا به یاد نمی آورم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید