باکری خبر داد:

100 میلیارد تومان یارانه شیر فردا قابل برداشت است

کدخبر: ۱۰۱۸۷۱
دبیر انجمن صنایع لبنی شیر ایران گفت: باقی مانده یارانه 300 میلیارد تومانی شیر از اواخر سال 92 به مبلغ 100 میلیارد تومان تأمین اعتبار شده و دامداران فردا می توانند آن را دریافت کنند.
100 میلیارد تومان یارانه شیر فردا قابل برداشت است

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی شیر ایران گفت: باقی مانده یارانه 300 میلیارد تومانی شیر به مبلغ 100 میلیارد تومان تامین اعتبار شده و فردا به دامداران پرداخت می‌شود.

وی افزود: 100 میلیارد تومان باقی مانده یارانه شیر را روز گذشته معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی تأمین اعتبار کرده و امروز این مبلغ به حساب سازمان صنعت و معدن استان‌ها حواله می‌شود.

دبیر انجمن صنایع لبنی شیر اظهار داشت: پس از حواله 100 میلیارد تومان یارانه شیر به حساب سازمان صنعت و معدن استان‌ها، دامداران فردا می‌توانند الباقی یارانه خود را وصول کنند.

اواخر سال 92 دولت برای حمایت از دامداران و جلوگیری از افزایش قیمت شیر 300 میلیارد تومان یارانه برای پرداخت به دامداران در نظر گرفت، از این مبلغ تاکنون 200 میلیارد تومان به دامداران پرداخت شده بود و طبق گفته دبیر انجمن صنایع لبنی شیر ایران الباقی این یارانه یعنی 100 میلیارد تومان فردا به دامداران پرداخت می‌شود.

به گزارش فارس به ازای هر کیلوگرم شیر خام مبلغ 190 تومان به عنوان یارانه به دامداران پرداخت می‌شود.
انتهای پیام

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید