اتاق ایران - برزیل تشکیل می‌شود

کدخبر: ۱۰۸۸۲۹
رئیس «اتاق بازرگانی برزیل- ایران» تشکیل شورای بازرگانی مشترک ایران و برزیل را گامی اساسی برای صادرات کالاهای ایرانی به بازار آن کشور و ایجاد توازن تجاری با برزیل دانست.
اتاق ایران - برزیل تشکیل می‌شود

ایرنا نوشت:
 سید فخرالدین عامریان با اشاره به صدور مجوز تاسیس شورای مشترک بازرگانی ایران و برزیل گفت: هدف از تشکیل چنین نهادی باز شدن فضایی جدید برای صدور کالاها و خدمات شرکت های ایرانی و افزایش صادرات غیرنفتی به بازارهای هدف است.

وی با یادآوری اینکه برزیل به طور متوسط سالانه 2 میلیارد دلار کالا به کشورمان صادر می کند تصریح کرد: شورای مشترک بازرگانی ایران و برزیل که پس از مدتی به اتاق بازرگانی دو کشور تبدیل می شود به ارتقای سطح صادرات ایران و ایجاد توازن تجاری با برزیل، کمک شایسته ای خواهد کرد. عامریان به تجربه شرکت های ایرانی در آن کشور اشاره و خاطرنشان کرد: بازار برزیل، پتانسیل بالایی برای جذب کالاها و خدمات ایران دارد.

لازم به ذکر است که «اتاق بازرگانی برزیل-ایران» در تابستان امسال در شهر سائوپائولو برزیل تاسیس شد و از روز گذشته نیز شورای مشترک بازرگانی ایران- برزیل با صدور مجوز تاسیس از سوی هیات رییسه اتاق ایران، فراخوان عضویت داده است. فعالان و علاقمندان به توسعه روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور که دارای کارت بازرگانی معتبر و فعالیت تجاری با کشور مربوطه هستند ،می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اتاق ایران http://iccima.ir/fa/etelaeiyeh/item/68202-iranchek931008.html مراجعه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید