رئیس پلیس راهور خبر داد

توقیف ۴ هزارخودرو متخلف در ایام نوروز

کدخبر: ۱۱۴۳۰۰
رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی گفت: توصیه می کنیم شهروندان بازگشت سفر خود را بین روزهای ۱۲ تا ۱۴ فروردین توزیع کنند.
توقیف ۴ هزارخودرو متخلف در ایام نوروز

به گزارش اقتصادنیوز، اسکندر مومنی با اشاره به اینکه توصیه می کنیم مسافران بازگشت از سفر خود را توزیع کرده و بین روزهای دوازدهم و چهاردهم فروردین به شهرهایشان بازگردند، گفت: در عین حال پیشنهاد پلیس این است که مسافران به صورتی برنامه ریزی کنند که روز طبیعت را از منازل خود به دامن طبیعت بروند.

مومنی از اعمال محدودیت های ویژه ترافیکی برای بازگشت مسافران نوروزی خبر داد و اظهار داشت: بر این اساس محورهای هراز و چالوس در روزهای پنج شنبه و جمعه سیزدهم و چهاردهم فروردین از عصر به سمت تهران یکطرفه می‌شوند.

وی در عین حال ادامه داد: همچنان ۵۰ هزار نیروی پلیس تا آخرین روز بازگشت مسافران نوروزی در جاده های کشور مستقر هستند. مومنی به رانندگان پرخطر اشاره کرد و با بیان اینکه پیش از نوروز گواهینامه بیش از دو هزار راننده پر خطر ضبط شد، تاکید کرد: در طول تعطیلات نوروز گواهینامه چند هزار راننده پرخطر ضبط و حدود ۴ هزار خودرو رانندگان متخلف نیز تا ۷۲ ساعت توقیف شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید