واکنش نعمت زاده به مصوبه خودرویی شورای رقابت؛ به ما ربطی ندارد

کدخبر: ۱۰۱۱۷۷
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تصمیم شورای رقابت درباره قیمت های جدید خودرو به وزارت صنعت ارتباطی ندارد، گفت: متولی عرضه سبد کالا وزارت کار است.
واکنش نعمت زاده به مصوبه خودرویی شورای رقابت؛ به ما ربطی ندارد

به گزارش اقتصاد نیوزبه نقل از مهر، محمدرضا نعمت‌ زاده در حاشیه بیست و چهارمین همایش پولی و ارزی در جمع خبرنگاران گفت: براساس تصمیم دولت عرضه سبد کالا از این به بعد توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص قیمت‌‌های اعلام شده توسط شورای رقابت برای قیمت خودرو اظهارداشت: این موضوع به ما ارتباطی ندارد و شورای رقابت این مصوبه را داشته و صنایع هم باید طبق آن عمل کنند و مذاکره یا هماهنگی با ما در این زمینه انجام نشده است.

نعمت زاده با بیان اینکه خودروسازان آزاد هستند و می‌توانند اعتراض کنند، گفت: خودروسازان هم مانند بقیه واحدهای تولیدی حق اظهارنظر و یا اعتراض دارند.

نعمت‌زاده در این باره که وضعیت تولید در سایر بخش‌ها به غیر از خودروسازی بهبود داشته است؟ بیان داشت: در اغلب بخش‌های تولید میزان تولیدات افزایش یافته و باید تلاش کرد روند تسریع یابد و هدف ما کاهش رکود و ایجاد رونق اقتصادی است و در این زمینه سیستم بانکی باید به کمک بیاید.

وی تصریح کرد: این مشکلات مربوط به سال های گذشته است که تا امروز ادامه پیدا کرده و باید با تلاش همه جانبه به رفع آن بکوشیم. وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این سؤال که چه شواهدی برای کاهش رکود وجود دارد گفت: از ابتدای امسال در اغلب بخش‌ها افزایش تولید داریم و همین نشان می‌دهد میزان رکود کمتر شده است.
انتهای پیام

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید