قیمت کالاهای اساسی در رمضان گران نمی شوند

کدخبر: ۱۰۱۲۸۱
رئیس اتاق اصناف ایران با تاکید بر اینکه در ماه مبارک رمضان اصناف نیز در تامین و توزیع کالاهای موردنیاز مردم ورود جدی خواهند داشت، گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی در مورد کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان صورت نخواهد گرفت.
قیمت کالاهای اساسی در رمضان گران نمی شوند

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، علی فاضلی از برنامه اصناف کشور برای تامین و توزیع کالاهای موردنیاز مردم خبر داد و گفت: در حال حاضر ثبات قیمتی در مورد کالاهای اساسی و سایر مایحتاج ضروری مردم مشاهده می‌شود و در ماه مبارک رمضان نیز افزایش قیمتی صورت نخواهد گرفت.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: امسال نیز مطابق سال‌های گذشته جامعه صنفی کشور در کنار دولت اقدام به عرضه کالاها در نمایشگاه‌های طرح ضیافت خواهند کرد اما اعتقاد ما بر این است که باید نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در مکان‌های مناسب غیر از موقعیت‌های فعلی برپا شوند.

او تصریح کرد: ذخایر کالایی و موجودی انبارها هم‌اکنون مناسب است و هیچ‌گونه کمبودی در کالاها احساس نمی‌شود.

به گفته رئیس اتاق اصناف ایران، نظارت کافی نیز بر بازار صورت خواهد گرفت تا متخلفان قدرت مانور در بازار از افزایش تقاضای مردم در ماه مبارک رمضان نداشته باشند.

بر اساس این گزارش، دولت نیز در کنار اصناف تامین 30 هزار تن برنج، 100 هزار تن شکر برای مصرف خانوار و صنف و صنعت، 30 هزار تن گوشت مرغ و 10 هزار تن گوشت قرمز را عرضه خواهد کرد، ضمن اینکه انجمن صنایع روغن نباتی و صنایع لبنی نیز روغن و محصولات لبنی را با 15 تا 20 درصد تخفیف عرضه خواهند کرد.

قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه نیز از سوی اتحادیه کشوری صنف قنادان در تهران و شهرهای بزرگ 8500 تومان اعلام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید