روز خاص ملک‌التجار/روایت رئیس اتاق ایران از گم شدن موبایلش

کدخبر: ۱۲۹۲۵۷
محسن جلالپور امروز در حالی از علی لاریجانی میزبانی کرد که گوشی تلفن همراهش را مقابل در ورودی اتاق ایران گم کرده بود.
روز خاص ملک‌التجار/روایت رئیس اتاق ایران از گم شدن موبایلش

به گزارش اقتصادنیوز، آن گونه كه ملك‌التجار در اينستاگرام و شبكه اختصاصی‌اش در تلگرام نوشته، از طريق برنامه آيفون ، رد گوشی تا ميدان شوش زده شده اما يابنده حاضر نشده آن را برگرداند.جالب آن كه محسن جلالپور چند دقيقه پيش از ورود به استوديوی خبر شبكه دو از طريق آی پد اقدام به روز آمدسازی تلگرام و اينستاگرامش كرده است.

محسن جلالپور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «به شكلي عجيب گوشي تلفن همراهم را گم كردم.ظاهرا صبح زود از جيبم افتاده و رهگذري آن را ديده و برداشته و به صاحبش برنگردانده.از طريق برنامه مخصوص آيفون ردش را تا ميدان شوش هم زديم ولي به هر حال خوشش آمده و برنگردانده.

جاي شكرش باقي است كه اطلاعات حسابم در تلگرام و اينستاگرام در آي پد هم موجود است.  امروز روز بسيار شلوغي بود و هنوز هم این روز به پايان نرسيده است.درمسير جام جم هستم و قرار است در برنامه گفت و گوي ويژه خبري به مناسبت روز صادرات شركت كنم.

نشست امروز با دكتر لاريجاني بسيار خوب و صميمي بود ايشان در نهايت بزرگواري حدود دو ساعت به سخنان اعضاي هيأت نمايندگان گوش كردند و پس از آن به همه اميدواري دادند كه روزهاي خوبي براي اقتصاد ايران در پيش روست.

 در سخنان ايشان دو نكته اساسي وجود داشت . يكي اين كه ايران در موضوع برجام كاملا عاقلانه عمل كرده است. ايشان گفتند در توافق هسته اي ما يك مسئله 12 ساله را به بهترين نحو ممكن پايان داديم و امروز حيف است كه به جاي استفاده از فايده آن به تفسير هزينه هاي پرداخت شده بپردازيم .

موضوع ديگر مورد اشاره ايشان، لزوم تغيير بنيادي در ساختار اقتصادي ايران با هدف ايجاد يك پارادايم جديد بود كه متكي به توانمندي ها و ظرفيت هاي بخش خصوصي باشد. در مجموع از ملاقات و هم صحبتي ايشان بسيار بهره بردم . بعد از گفت وگوي ويژه اگر جان داشتم، بازهم از اتفاقات امروز خواهم نوشت.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید