مدیرعامل ماهان در گفت و گو با اقتصاد روز:

پیشنهادتعیین سقف قیمت برای آزادسازی مطرح است

کدخبر: ۱۰۰۶۶۵
مدیرعامل شرکت هواپیمایی گفت: ما تابع سازمان هواپیمایی کشوری هستیم و هر زمان رسماً اجازه داده شود، نرخ های جدید را بر مبنای آزادسازی اعمال خواهیم کرد.
پیشنهادتعیین سقف قیمت برای آزادسازی مطرح است

حمید عرب‌نژاد در گفت‌وگو با اقتصاد روز درباره اینکه گفته شده است؛ دولت سقف قیمت برای آزادسازی در این مرحله تعیین می‌کند و ظاهراً سقف افزایش قیمت‌ها تا 40 درصد است، تصریح کرد: به هر شکل نظرات و پیشنهادات مختلفی از جمله تعیین سقف مطرح است که هنوز نهایی نشده است.

به گفته او، در نهایت باید قیمت‌های پیشنهادی را سازمان هواپیمایی تایید کند.

مدیرعامل ماهان تاکید کرد: فعلاً تغییر قیمت در پروازهایمان اعمال نکرده‌ایم و منتظر تایید نهایی اجرای آزادسازی نرخ‌ها هستیم.

مدیرعامل ماهان با تاکید بر اینکه با قیمت‌های فعلی هزینه‌های شرکت‌های هواپیمایی تامین نمی‌شود، تصریح کرد: انتظار داریم اگر قرار است آزادسازی اجرایی شود باید افزایش قیمت‌ها به شکلی باشد که بتوانیم حداقل بخش قابل‌توجهی از هزینه‌های خود را جبران کنیم.

او افزود: بعید به نظر می‌رسد با آزادسازی نرخ بلیت هواپیما افزایش قیمت چندانی داشته باشد.

مدیرعامل ماهان تاکید کرد: ما تابع سازمان هواپیمایی کشوری هستیم و هر زمان رسماً اجازه داده شود نرخ‌های جدید بر مبنای آزادسازی را اعمال خواهیم کرد.

عرب‌نژاد درباره انتقاد برخی از ایرلاین‌ها در شیوه اجرای آزادسازی قیمت بلیت هواپیما در دولت، گفت: مشکلی در این زمینه نداریم. روشی که سازمان هواپیمایی کشوری در نظر گرفته است مناسب است. اگر مرحله به مرحله آزادسازی نرخ‌ها را به همین شکل اجرایی کند مشکلی در این زمینه نداریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید