مدیر عامل رجاء :

هنوز نرخ های جدید بلیت قطار تایید نشده است

کدخبر: ۱۰۱۲۳۵
مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء گفت: افزایش 20 تا 30 درصدی قیمت بلیت قطار با آغاز سفرهای تابستانی پیشنهاد شده اما هنوز راه آهن با نرخ های جدید موافقت نکرده است.
هنوز نرخ های جدید بلیت قطار تایید نشده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید حسن موسوی‌نژاد اظهار کرد: شرکت‌های مسافرتی درخواست رسمی افزایش قیمت بلیت‌ قطارهای همراه با آغاز سفرهای تابستانی را ارائه کرده‌اند اما راه‌آهن هنوز با آن‌ها موافقت نکرده است.

وی درباره میزان افزایش نرخ بلیت‌ها اظهار کرد‌: تا زمانی که موافقت رسمی صورت نگیرد نمی‌توان نرخ‌های جدید را به شکل دقیق محاسبه کرد اما طبق پیش‌بینی‌ها قیمت بلیت افزایشی 20 تا 30 درصدی خواهد داشت.

به گفته مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با توجه به اینکه تابستان فصل پیک مسافرت‌هاست بازار کشش تغییر نرخ‌ها را دارد هر چند شرکت‌های مسافرتی علیرغم تمام فشارهای اقتصادی سعی کرده‌اند حداقل افزایش نرخ‌ را درنظر گیرند.

به گزارش ایسنا، موسوی‌نژاد پیش از این نیز با اشاره به بالا رفتن هزینه‌های شرکت‌های مسافرتی در حوزه‌های مختلف از احتمال بالا رفتن قیمت‌ بلیت قطار در فصل تابستان خبر داده بود اما معاون راه‌آهن نیز گفته بود هنوز درخواست رسمی شرکت‌ها برای افزایش قیمت بلیت به این راه‌آهن ارائه نشده است.

به این ترتیب به نظر می رسد با ارائه درخواست‌ها نرخ‌های جدید، به زودی از سوی راه‌آهن قیمت‌های جدید بلیت قطار در مسیرهای مختلف تصویب شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید