دستورالعمل جدید افزایش قیمت مسکن مهر ناقص اجرا شد

کدخبر: ۱۰۲۰۱۸
 رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران با اعلام این که بروکراسی وزارت راه و شهرسازی مانع اجرای دستورالعمل شماره سه افزایش قیمت مسکن مهر می شود، گفته است که سرعت سیستم اداری وزارت راه در برخی ادارات بسیار پایین است.
دستورالعمل جدید افزایش قیمت مسکن مهر ناقص اجرا شد

به گزارش " اقتصاد نیوز "حسن محتشم  به تسنیم گفت: با توجه به تورم تقریبا بالای 40 درصدی در سال گذشته،دستورالعمل‌های شماره یک و 2 جوابگو نبود و دستورالعمل شماره 3 منجر به افزایش تا سقف100 هزار تومان شد که اجرایی شدن آن هم جای تردید دارد.

وی تصریح کرد: همه جا این دستورالعمل را اجرا نکرده‌اند و شامل همه نشده و اگر هم شده قراردادهای آن امضا نشده است. هرچند بخشی از تورم (افزایش قیمت تمام شده) را توانسته جبران کند، اما ماجرا همچنان ادامه داد.

وی در خصوص دلایل اجرایی نشدن دستورالعمل شماره سه افزایش قیمت مسکن مهر افزود: دلیل این کار سیستم بروکراسی وزارت راه و شهرسازی بوده است، سیستم اداری این وزارتخانه به‌گونه‌ای است که همه جا بعضا خوب عمل نمی‌شود و در برخی جاها سرعت عمل بسیار پایین است.

رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران با تاکید بر این‌که فراز و نشیب‌ها و پیچیدگی‌ها یکسان نیست، اظهار کرد: در برخی استان‌ها این دستوراعمل اصلا اجرا نشده است و در برخی استان‌ها این دستوراعمل اجرا شده اما در قسمت دیگری از همان استان اجرا نشده است. اینها مشکلاتی است که بر سر مسکن مهر وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید