انجمن کشاورزان آلمان پیش‌بینی کرد:

کاهش تولید گندم و کلزا در آلمان

کدخبر: ۱۲۰۳۲۲
کشاورزان آلمانی در پی پیش‌بینی‌هایی مبنی بر کاهش بارندگی در ماه‌های پیش‌رو انتظار خود را از میزان برداشت کلزا و غلات در این کشور کاهش داده‌اند.
کاهش تولید گندم و کلزا در آلمان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اگری‌مانی، انجمن کشاورزان آلمان (DRV) بزرگترین تعاونی کشاورزی در آلمان در ماه جاری پیش‌بینی خود را از میزان برداشت محصولات کشاورزی با توجه به کاهش قابل توجه بارندگی‌ها در بسیاری از مناطق کاهش داده است. DRV اعلام کرده دلیل این کاهش پیش‌بینی ادامه یافتن گرما و نبود بارندگی در بسیاری از مناطق آلمان است.این نهاد آلمانی هشدار داده است در صورتی که در آینده نزدیک بارندگی‌های مناسب صورت نگیرد باید منتظر تلفات بیشتری بود.

DRV پیش‌بینی خود را از میزان تولید کلزا در آلمان در سال زراعی جاری را 4.99 میلیون تن اعلام کرده که نسبت به میزان تولید قبلی 4.6 درصد کاهش داده است. این میزان اعلام شده برای برداشت کلزا رقمی معادل 20 درصد نسبت به میزان تولید سال قبل (6.24 میلیون تن) کاهش داشته است.

همچنین انجمن کشاورزان آلمان پیش‌بینی تولید 25.78 میلیون تنی برای تولید گندم در این کشور داشته است که حکایت از کاهش 4.2 درصدی نسبت به پیش‌بینی قبلی این انجمن یعنی 26.92 میلیون تن دارد.

قیمت گندم در جریان آخرین معاملات انجام شده در بازار‌های آتی بین‌المللی 4.94 دلار به ازای هر بوشل به ثبت شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید