افزایش سرمایه گذاری های زیربنایی در جنوب شرق آسیا

کدخبر: ۱۰۰۰۷۱
رشد اقتصادی جنوب شرق آسیا، چین و هند، فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری در پروژه های زیربنایی همچون فرودگاه ها را برای شرکت های فعال در این عرصه ها به وجود آورده است.
افزایش سرمایه گذاری های زیربنایی در جنوب شرق آسیا

به گزارش «اقتصاد روز» به نقل از بلومبرگ، «رام چاران» یک مشاور اقتصادی مستقل می گوید: چین حداقل 400 فرودگاه خواهد داشت و هند نیز دست کم 100 فرودگاه دیگر را به جمع فرودگاه های خود اضافه خواهد کرد. چاران که به شرکت های همچون جنرال الکتریک، تاتا گروپ و نیز شرکت ارتباطی وریزون مشاوره می دهد، اضافه می کند: در زمینه خدمات درمانی و صنایع مصرفی به ویژه کالاهای لاکژری نیز فرصت های مناسبی برای سرمایه گذاری در این منطقه وجود دارد.

به گفته او «روند طولانی مدت و بدون توقف روشن است: بزرگ ترین میزان رشد اقتصادی در این گوشه از دنیا در حال وقوع است. البته نوساناتی وجود خواهد داشت، اما باید بر روی مزایا متمرکز شد و با دقت، محل سرمایه گذاری را انتخاب کرد.»

به گزارش بلومبرگ، رشد اقتصادی در اندونزی، ویتنام و تایلند به افزایش مصرف در جنوب شرق آسیا دامن رده است. بیشتر 600 میلیون جمعیت این منطقه (که از کل جمعیت آمریکا، آلمان و برزیل بیشتر هستند) در سال 2020 میلادی جزو طبقه متوسطی خواهند بود که تقاضای آنها برای غذا، نوشیدنی ها و سایر محصولات مصرفی غیرقابل انکار خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید