نسخه ارتقا یافته ال جی G3 در دست ساخت

کدخبر: ۱۰۱۰۵۰
ال جی می خواهد جولای و درست همزمان با بیرون آمدن احتمالی گلکسی اف، نسخه پریمیوم 3G را روانه بازار کند.
نسخه ارتقا یافته ال جی G3 در دست ساخت

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از شهر خبر، سامسونگ با معرفی و عرضه نسخه پریمیوم گلکسی اس‌5، گلکسی اف، تلاش در رقابت با پرچمدار ال‌جی، یعنی 3G داشته است. این نسخه که طبق اطلاعات درز کرده مجهز به اسنپدراگون 805 و صفحه نمایش QHD است ظاهراً هنوز نیامده قرار است یک رقیب سرسخت پیدا کند.

یک منبع داخلی گزارش کرده است که ال‌جی می‌خواهد جولای و درست همزمان با بیرون آمدن احتمالی گلکسی اف، نسخه پریمیوم 3G را روانه بازار کند.

در حال حاضر این تنها ال‌جی بوده که در میان کمپانی‌های بزرگ، هوشمندی دارد که مجهز به صفحه نمایش QHD و پردازنده اسنپدراگون 801 چهار هسته‌ای با فرکانس 5/2 گیگاهرتز است. حالا اگر سامسونگ گلکسی‌اف را با مشخصات صفحه نمایش QHD سوپر آمولد، رم سه گیگابایتی، اسنپدراگون 805 و دوربین 16 مگاپیکسلی به بازار بفرستد، قطعاً در فروش 3G اختلال ایجاد خواهد شد. البته این ایجاد خلل عمدی از سوی سامسونگ طبیعتاً به قیمتی که برای این اسمارتفون در نظر خواهد گرفت نیز بستگی دارد.

اگر واقعاً ال‌جی مشغول ساخت یک نسخه مجهز به اسنپدراگون 805 از 3G است، باید گفت که این تنها کاری است که می‌تواند برای نجات دادن خود از تاثیرات بعدی که وجود گلکسی‌اف بر فروشش خواهد گذاشت انجام دهد. ال‌جی می‌تواند با ارائه نسخه پریمیوم 3G، نه‌تنها گلکسی‌اف را هدف قرار دهد بلکه با نوت4 نیز رقابت کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید