پیش بینی واعظی درباره ارزان شدن خدمات ارتباطی

کدخبر: ۱۰۲۱۱۴
وزیر ارتباطات اظهار امیدواری کرد که با تشدید شرایط رقابت بین اپراتورهای تلفن همراه، کاهش تعرفه ها به نفع مشترک، افزایش کیفیت سرویس و نهایتا ارتقاء سطح رضایت مندی مشترک حاصل شود.
پیش بینی واعظی درباره ارزان شدن خدمات ارتباطی
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از وظایف اصلی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ایجاد فضای رقابتی سالم در ارائه خدمات و تضمین رعایت حقوق کلیه ذینفعان اعم از حاکمیت، اپراتورها و بویژه مردم است.
 
وی ادامه داد: ایجاد تعدد اپراتورهای ارائه کننده خدمات ارتباطی متضمن همین موضوع است به نحوی که در حوزه ارائه خدمت به مشترک رقابت به وجود آمده و مشترک حق و امکان انتخاب سرویس از نظر قیمت و کیفیت و شرایط مد نظر خود را می‌یابد.
 
واعظی با اشاره به جدول تعرفه‌های جدید اپراتورهای تلفن همراه گفت: با توجه به سراسری شدن نرخ‌های پایه خدمات و شفاف شدن تعرفه بر اساس نرخ‌های پایه اعلامی، امکان انتخاب بر اساس شرایط جهت کاربران بوجود آمده است.
 
وی افزود:با امضاء تفاهم نامه رومینگ ملی در مرحله نخست و مبادله تفاهم‌نامه در فاز دوم و در آینده‌ای نزدیک در مرحله بعد بین کلیه اپراتورها و بوجود آمدن شرایط پوشش کامل ارتباطی جهت همه اپراتورهای فعال در حوزه ارائه خدمات تلفن همراه انتظار و پیش بینی ما این است که با تشدید شرایط رقابت، کاهش تعرفه‌های ارائه خدمت در بازار تلفن همراه به نفع مشترکین و افزایش کیفیت سرویس و نهایتا ارتقاء سطح رضایت مندی مشترکین به نحو مطلوب‌تر حاصل شود.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید