عرضه «آی پد پرو» تا سال 2015 به تاخیر افتاد

کدخبر: ۱۰۵۷۸۲
علیرغم رونمایی از تبلت تازه «آی پد پرو» توسط شرکت اپل، به علت تعهدات این شرکت برای عرضه به موقع گوشی های آیفون 6، فروش عمومی آن تا سال 2015 به تاخیر افتاد.
عرضه «آی پد پرو» تا سال 2015 به تاخیر افتاد
خبرگزاری فارس نوشت:

آی پد پرو که در میان کاربران به iPad Plus و iPad 6 Plus هم مشهور شده از نمایشگر 12.9 اینچی برخوردار بوده و تحلیل گران می‌گویند محصول یاد شده از نظر امکانات و توانمندی‌ها شباهت زیادی به لپ تاپ‌های عادی دارد.
 
اما قرار نیست این تبلت در سال 2014 عرضه شود. منابع خبری می‌گویند اپل تنها خواهد توانست آی پد ایر جدید خود را در سال 2014 عرضه کند و آی پد پرو در سال 2015 در دسترس خواهد بود. اپل همچنین در این روزها به شدت در حال کار بر روی سیستم عامل ساعت هوشمند خود است و به همین علت نمی‌تواند به طور کامل بر روی عرضه مدل‌های تازه آی پد متمرکز شود.
 
گفته می‌شود iPad Pro از نسخه ای به روز شده از سیستم عامل iOS و تراشه‌های قدرتمندتر A8 برخوردار خواهد بود. دو گیگابایت RAM، 123 گیگابایت حافظه، پردازنده چهار هسته‌ای و نصب برنامه‌های Logic Pro، photoshop، Cut Pro به طور پیش فرض از جمله ویژگی‌های آن است.
 
با توجه به این امکانات گسترده و همین طور باریک بودن آی پد پرو، پیش بینی می‌شود قیمت این تبلت از هزار دلار بیشتر شود و همین مساله ممکن است از توان رقابتی این تبلت با محصولات رقیب بکاهد.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید