گروه بهمن برای هر سهم چقدر زیان کنار گذاشت؟

کدخبر: ۱۰۸۷۷۴
شرکت گروه بهمن جدیدترین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 93 را به صورت حسابرسی شده مبلغ 309 ریال اعلام کرده است و طی 6 ماه مبلغ 59 ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.
گروه بهمن برای هر سهم چقدر زیان کنار گذاشت؟

به گزارش «اقتصاد نیوز»، شرکت گروه بهمن پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 93 را در اسفند ماه 92 بصورت حسابرسی شده، در آبان ماه 93 بصورت حسابرسی شده، مبلغ 300 ریال و در آذر و دی ماه سال جاری مبلغ 309 ریال اعلام کرده است و طی دوره 6 ماهه نخست امسال مبلغ 59 ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.

این شرکت پیش بینی سود هر سهم تلفیقی برای سال مالی 93 را در مرداد ماه 93 مبلغ 417 ریال و در آذر ماه مبلغ 758 ریال اعلام کرده است .

«خبهمن» پیش بینی سود هر سهم سال مالی 92 را در نخستین پیش بینی مبلغ 425 ریال اعلام کرده بود که مطابق صورتهای مالی حسابرسی شده و نشده مبلغ 435 ریال محقق شد.

لازم به ذکر است این شرکت اعلام کرده است؛ از تاریخ یکم تیر ماه 92 بهمن موتور به شرکت بهمن موتور تغییر و لذا کلیه تولید در شرکت گروه بهمن متوقف و موجودی خودروها و مواد اولیه و قطعات به شرکت بهمن موتور منتقل شد. بدیهی است با عنایت به پذیرش شرکت در بخش خودروسازی تغییر موضوع فعالیت مستلزم اخذ مجوز است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید