عضو کمیسیون برنامه و بودجه

کارت انرژی به جای یارانه نقدی نیاز به مجوز مجلس ندارد

کدخبر: ۱۰۰۰۴۴
دولت می تواند همراه با اجرایی کردن این طرح مشوق هایی را قرار دهد. به طور مثال می توان تعیین کرد که افراد مصرف سوخت را کنترل و اعتبار باقی مانده را با سود مناسبی محاسبه کرد
کارت انرژی به جای یارانه نقدی نیاز به مجوز مجلس ندارد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، باتاکید بر حمایت نمایندگان مجلس از طرح جایگزینی یارانه نقدی با کارت اعتباری انرژی، گفت: کارت سهمیا به کاهش‌ نقدینگی و مصرف در سوخت می‌انجامد.

به گزارش "اقتصاد روز" ، جعفر قادری در گفت‌وگو باخانه ملت، با یادآوری طرح شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت برای جایگزینی یارانه نقدی با کارت اعتباری انرژی با عنوان (سهمیا)، گفت: به نظر من اجرای چنین طرحی نیازی به مجوز مجلس ندارد و شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با تأییده دولت می‌تواند چنین طرحی را اجرایی کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، طرح جایگزینی یارانه نقدی با کارت اعتباری انرژی را مثبت ارزیابی کرد و افزود:‌ اولویت قرار دادن حامل‌های انرژی برای پرداخت از طریق یارانه نقدی می‌تواند در کاهش نقدینگی و مصرف در سوخت بی‌انجامد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، ادامه داد: حتی دولت می‌تواند همراه با اجرایی کردن این طرح مشوق‌هایی را قرار دهد، به طور مثال می‌توان تعیین کرد که افراد مصرف سوخت را کنترل و اعتبار باقی مانده را با سود مناسبی محاسبه کرد.

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت از تهیه طرحی برای جایگزینی یارانه نقدی خبر می دهد که براساس آن، کارت اعتباری انرژی با عنوان "سهمیا" با قابلیت فروش سهمیه های سوخت به خانوارها داده می شود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید