عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد:

شفافیت در مسائل اقتصادی رعایت شود

کدخبر: ۱۰۰۵۱۵
محمد رضا پور ابراهیمی گفت: انتظار ما از دولت این است که همان طور که با رویکرد شفافیت اطلاعات و بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی و رانت خواری سر کار آمده است، امروز نیز در این عرصه شفافیت را رعایت کند.
شفافیت در مسائل اقتصادی رعایت شود

به گزارش خبرگزاری اقتصاد روز و به نقل از تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی در گفت و گویی با اشاره به بررسی پرونده رانت 650 میلیون یورویی، اظهار داشت: باید مسائل اقتصادی توسط افراد چه در دولت و چه در مقام وزیر از شفافیت و سلامت برخوردار باشد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی در پاسخ به این پرسش که چرا دولتی که مدعی بود فساد در دولت گذشته بوده، به موضوع رانت 650 میلیون یورویی توجه نمی‌کند؟ گفت: بهترین پاسخ را دولت می‌تواند بدهد که چرا علیرغم اینکه از فساد در دولت قبلی انتقاد می‌کرد امروز وقتی بحثی مانند رانت 650 میلیون یورویی مطرح می‌شود، با خاطی شفاف برخورد نمی‌کند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: انتظار ما از دولت این است، همان‌طور که با رویکرد شفافیت اطلاعات و بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی و رانت‌خواری بر سر کار آمده، امروز نیز در این عرصه شفافیت را رعایت کند.

پورابراهیمی یادآور شد: حالا اگر یک مورد تخلف کرد چه اشکالی دارد دولت با جسارت اعلام کند که با متخلف برخورد کرده و اگر هم تخلفی صورت نگرفته، اعلام کند که نیست، مثلاً نمایندگان اشتباهاً این موضوع را پیگیری کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید