عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد:

دست برخی مدیران بانکی با بدهکاران کلان دریک کاسه است

کدخبر: ۱۰۰۵۸۳
عزت الله یوسفیان ملا با تاکید بر اینکه دست مدیران بانکی با بدهکاران کلان دریک کاسه است، گفت: ممکن است برخی از مدیران نیز با بدهکاران کلان بانکی در یک کاسه نباشد اما عافیت طلب باشند و نخواهند با سابقه 20 ساله خود را با کسانی درگیرکنند که با پشتوانه وام های کلان گرفته اند.
دست برخی  مدیران بانکی با بدهکاران کلان دریک کاسه است

به گزارش اقتصاد روز و به نقل از خانه ملت، عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گویی در رابطه با نحوه وصول مطالبات معوق کلان بانکی، گفت : برای وصول مطالبات معوق بانکی کمبود قانون نداریم و بانکها لوازم قانونی کافی برای برخورد با بدهکاران کلان بانکی را دارند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان اینکه بانک‌ها نمی خواهند با بدهکاران کلان بانکی برخورد کنند، گفت: دست بدهکاران کلان بانکی با بانکها در یک کاسه است و تا وقتی اینگونه باشد قانون اجرا نمی شود.

او با بیان اینکه با قوانین موجود می توان مطالبات کلان بانکی را وصول و به بخش تولید کمک کرد،‌ گفت : ممکن است برخی از مدیران نیز با بدهکاران کلان بانکی در یک کاسه نباشد اما عافیت طلب باشند و نخواهند با سابقه 20 ساله خود را با کسانی درگیرکنند که با پشتوانه وام های کلان گرفته اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره طرح های جدیدی که نمایندگان برای برخورد با بدهکاران کلان بانکی آن را دنبال می کنند، اظهار داشت : عطف به ما سبق کردن این قوانین سخت است هرچند که اگر تصویب هم شود ممکن است اجرا نشود.

یوسفیان ملا درباره اعلام اسامی دانه درشتها و تاثیر آن برامنیت سرمایه گذاری با تاکید بر اینکه اعلام اسامی در افزایش امنیت سرمایه گذاری موثر خواهد بود، خاطر نشان کرد: اگر سرمایه گذاری بخواهد میلیاردها تومان از پول مردم را برای سالها بلوکه کند همان بهتر که سرمایه گذاری نکند چرا که با بلوکه کردن سرمایه های مردم به آنها خیانت می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید