دادستان دیوان محاسبات مطرح کرد:

بررسی موضوع بنزین های آلوده در دیوان محاسبات

کدخبر: ۱۰۰۶۸۷
دادستان دیوان محاسبات با بیان اینکه دیوان محاسبات در حال بررسی استاندارد بودن بنزین تولیدی پالایشگاه هاست، گفت: دیوان محاسبات در حال حاضر تنها استاندارد بودن بنزین تولیدی پالایشگاه تهران را تایید می کند.
بررسی موضوع بنزین های آلوده در دیوان محاسبات

به گزارش سایت خبری «اقتصاد» و به نقل از خانه ملت، فیاض شجاعی در گفت‌وگویی با بیان اینکه تاکنون گزارشی که اثبات کند تخلفی در زمینه توزیع بنزین آلوده صورت گرفته به دیوان محاسبات کشور ارائه نشده است، گفت: البته کارگروه و کمیته‌ای تحت عنوان حسابرسی محیط زیست در دیوان محاسبات تشکیل شده که موضوع توزیع بنزین آلوده را بررسی می‌کند.

او ادامه داد: در حال حاضر تنها پالایشگاهی که بنزین استاندارد تولید می‌کند پالایشگاه تهران است و دیوان محاسبات کشور در زمینه استاندارد بودن بنزین تولیدی سایر پالایشگاه‌ها در حال بررسی‌های کارشناسی است.

فیاضی افزود: در حال حاضر از مسوولان بلندپایه وزارت نفت در رابطه با تولید و توزیع بنزین آلوده دعوت شده که به دیوان محاسبات بیایند و توضیحاتی در این زمینه ارائه دهند.

دادستان دیوان محاسبات خاطر نشان کرد: موضوع تولید بنزین استاندارد در کشور نیاز به ملاحظاتی دارد و در این زمینه مسوولان پالایشگاه‌ها عنوان کرده‌اند که پالایشگاه‌ها برای تولید بنزین در حد استاندار یورو چهار نیاز به سرمایه‌گذاری دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید