معاون حقوقی مجلس و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد مطرح کرد:

نمایشگاه مطبوعات اواسط پاییز برگزار می شود

کدخبر: ۱۰۰۹۷۰
معاون حقوقی مجلس و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشا با بیان اینکه درحال حاضر آگهی های دولتی عادلانه توزیع می شود اما نقاط ضعفی دارد که باید برطرف شود، گفت: رسانه ها باید با ارائه و اجرای طرح های اقتصادی به خودکفایی برسند به نحوی که با خروج از وابستگی های دولتی بتوانند خودشان را اداره کنند.
نمایشگاه مطبوعات اواسط پاییز برگزار می شود

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خانه ملت، حسین نوش آبادی در گفت و گویی با تاکید بر اینکه نمایشگاه مطبوعات در اواسط پاییز امسال برگزار می شود، گفت: نمایشگاه مطبوعات سال قبل به دلیل جابجایی دولت و تغییرات برگزار نشد که فکر می کنم طبیعی است.

او افزود: نمایشگاه مطبوعات امسال با سازوگار جدید و کیفیت بالاتر و نظم و نسق جدی تر برگزار می شود و جبران سال گذشته خواهد شد.

معاون حقوقی،مجلس و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه امکان حضور تمام نشریات سراسری و محلی در بخش های مختلف اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و هنری منهای جهت گیری ها و سلایق سیاسی آنها فراهم خواهد شد تا جای هیچ گله ای باقی نماند، ‌گفت: نمایشگاه مطبوعات فرصتی خواهد بود تا آنها درجریان تجارب و ابتکارات و پیشرفتهای یکدیگر قرار گیرند.

نوش آبادی افزود: در گذشته بعضا غرفه رسانه ها در اختیار فردی بود که تنها غرفه داری می کرد اما در این دوره تدابیری اندیشیده شده تا مدیران مسول و سردبیران رسانه ها انگیزه حضور بیشتری داشته باشند.

معاون حقوقی،مجلس و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه آگهی های دولتی باید عادلانه توزیع شود،گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که مطبوعات به نقطه خود اتکایی و خودکفایی برسند.

او با بیان اینکه درحال حاضر آگهی های دولتی عادلانه توزیع می شود اما نقاط ضعفی دارد که باید برطرف شود، گفت:‌ رسانه ها باید با ارائه و اجرای طرح های اقتصادی به خودکفایی برسند به نحوی که با خروج از وابستگی های دولتی بتوانند خودشان را اداره کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید