سخنگوی فراکسیون زنان مجلس مطرح کرد:

حمایت فراکسیون زنان مجلس از لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل

کدخبر: ۱۰۰۹۹۲
سخنگوی فراکسیون زنان مجلس، از حمایت این فراکسیون نسبت به لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل خبر داد و گفت: به دلیل رفع مشکلات زنانی که فرزند معلول، صعب العلاج یا زیر 7 سال دارند، فراکسیون با این لایحه موافقت کرد.
حمایت فراکسیون زنان مجلس از لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خانه ملت، لاله افتخاری در تشریح جزئیات جلسه چهارشنبه فراکسیون زنان مجلس،‌ گفت: امروز بحث جمعیت از مواردی بود که در فراکسیون مورد بحث قرار گرفت و بر اساس آن مقرر شد تا پیشنهادات فراکسیون به همراه دیگر پیشنهادات در این‌باره مطرح شود

نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس،‌ ادامه داد: فراکسیون زنان مجلس بر این مهم تاکید دارد تا طرح جمعیت هرچه سریع تر در دستور کار صحن قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ‌با بیان اینکه بحث کاهش ساعت کاری زنان از دیگر مواردی بود که درجلسه مذکور بررسی شد، افزود: این بحث نیز مورد بررسی قرار گرفت و بر این اساس با لایحه کاهش ساعت کاری زنان شاغل موافقت شد.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس، درباره دلیل موافقت فراکسیون از لایحه ساعت کاری زنان شاغل، تاکید کرد: به دلیل رفع مشکلات زنانی که که فرزند معلول،‌ صعب‌العلاج یا زیر 7 سال دارند واینکه بار مالی این لایحه از سوی دولت دیده شده لذا فراکسیون با آن موافقت کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید