نماینده مردم سیرجان در مجلس مطرح کرد:

اتاق اصناف نقش تصدی گری و اجرایی داشته باشد

کدخبر: ۱۰۱۳۶۵
شهباز حسن پور بیگلری، گفت : اتاق اصناف از نقش مشورتی خارج شده است و باید نقش تصدی گری و اجرایی برای ساماندهی شبکه توزیع ایفا کند.
اتاق اصناف نقش تصدی گری و اجرایی داشته باشد

به گزارش اقتصاد نیوز، شهباز حسن پور بیگلری، در گفت و گو با رادیو اقتصاد با بیان اینکه اتاق اصناف از نقش مشورتی خارج شده است و باید نقش تصدی گری و اجرایی برای ساماندهی شبکه توزیع ایفا کند، گفت : اتاق اصناف نباید به دیگران اجازه دخالت دهد و دولت هم مسئولیت و هم تعهد را به این نهاد و اگذار کند و در مقابل این اتاق هم پاسخگو باشد.

او در این گفت و گو نقش تاریخی اصناف را در انقلاب اسلامی سال 1357 مهم و ارزشمند خواند و گفت :‌ حدود دو و نیم واحد صنفی تولیدی و توزیعی داریم و حدود 8 میلیون نفر از این محل معیشت دارند.

حسن پور تصریح کرد : ‌نقش اتاق اصناف فقط پلمپ کردن واحدهای متخلف و صدور پروانه کسب نیست و نقش اصلی آن کمک به ساماندهی شبکه توزیع ، استقرار اقتصاد مقاومتی و ایجاد آرامش پایدار در بازار کالاها است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس افزود‌ : مبارزه با قاچاق کالا هم باید مد نظر باشد و از واحد های صنفی نیز حمایت کند همان طور که در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها کمک کرد.

شهباز حسن پور خاطر نشان کرد : باید شبکه توزیع کالاهای بی کیفیت حذف شود و خود اصناف باید این مسئولیت را بر عهده بگیرد و در تحقق اهداف اقتصادی اجتماعی نظام تلاش کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید