عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد:

موافق افزایش سرمایه بانک ها هستیم

کدخبر: ۱۰۱۴۲۱
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت : هنوز چنین لایحه ای به دولت فرستاده نشده است اما اگر چنین لایحه ای به مجلس فرستاده شود، ما موافقیم و همچنین معتقدم اتفاق خوبی است چرا که به بانک ها در جهت ایجاد تسهیلات برای تولیدکنندگان و کارآفرینان کمک می کند.
موافق افزایش سرمایه بانک ها هستیم

به گزارش اقتصاد نیوز، ایرج ندیمی، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه موضوع افزایش سرمایه بانک ها بیش از پنج سال است که مطرح شده و بحث های زیادی در رابطه با این امر شده است، گفت : یکی از گزینه های افزایش و قرار دادن تسهیلات در اختیار تولیدکنندگان و کارآفرینان، افزایش سرمایه بانک ها است که برای ایجاد تولید و اشتغال در کشور باید به این امر بها داده شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، افزود : موضوع افزایش سرمایه بانک ها در دولت قبل هم مطرح شد که در آن زمان تا 15 هزار میلیارد پیشنهاد مطرح شده بود که هم اکنون یکی از مسائل مورد بحث است.

او با بیان اینکه در طی این سال ها برای بانک ها بدهی های زیادی ایجاد شده است، گفت : با توجه به بدهی های بانک ها باید افزایش سرمایه بانک ها صورت بگیرد.

ندیمی تصریح کرد : برای افزایش سرمایه بانک ها ابتدا دولت باید این لایحه را به مجلس بفرستد تا اعضای کمیسیون اقتصادی آن را مورد بررسی قرار بدهند و به نتیجه برسند.

نماینده مجلس نهم خاطر نشان کرد : هنوز چنین لایحه ای به دولت فرستاده نشده است اما اگر چنین لایحه ای به مجلس فرستاده شود، ما موافقیم و همچنین معتقدم اتفاق خوبی است چرا که به بانک ها در جهت ایجاد تسهیلات برای تولیدکنندگان و کارآفرینان کمک می کند.

ایرج ندیمی در آخر افزود : باید به بانک های تخصصی مانند مسکن و کشاورزی اهمیت ویژه ای داده شود و اجازه داده شود تا از صندوق توسعه ملی یا منابع دیگر افزایش سرمایه داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید