با بازگشت خودروهای سوپرلوکس

نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو از فردا آغاز می شود

کدخبر: ۱۱۲۶۱۸
هشتادوپنجمین نمایشگاه سالانه خودرو در شهر «ژنو» سوییس و با شرکت 220کمپانی، از فردا آغاز به کار می‌کند.
نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو از فردا آغاز می شود

به گزارش اقتصادنیوز، نمایشگاه سالانه خودرو در از تاریخ 5 الی 15 مارس در شهر ژنو آغاز به‌کار می‌کند. در این نمایشگاه، بیش از 220 تولیدکننده خودرو، حدود 900 محصول خودرا به نمایش می‌گذارند. پیش‌بینی می شود نمایشگاه امسال، هفت‌هزار بازدیدکننده داشته‌باشد.

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، برگزارکنندگان این نمایشگاه می‌گویند: در این نمایشگاه بیش از 130 مدل خودروی جدید از اروپا و جهان حضور خواهد داشت که این نمایشگاه را از این حیث با دوره‌های پیشین متمایز کرده‌است. این نمایشگاه همچنین چند رویداد غافلگیرکننده در دو بخش تولید خودرو و طراح‌های مفهومی خواهد داشت. از نکات قابل توجه نمایشگاه امسال، بازگشت پر سروصدای خودروهای سوپرلوکس است. خودروسازان پس از عبور از یک دوره رکود، اکنون به‌خوبی می‌دانند یکی از پررونق‌ترین بخش‌های این صنعت، بخش تولید خودروهای سوپرلوکس است.

یورونیوز در گزارشی از این نمایشگاه اعلام کرد: نمایشگاه امسال عرصه عرض اندام خودروهای سوپرلوکس خواهد بود. از خودروهای سوپر لوکسی که در این نمایشگاه به نمایش درخواهد‌آمد، می‌توان به «کوانت اف» (Quant F)، محصول شرکت نانوفلوسل «NanoFlowcell» نام برد. سازندگان این خودرو مدعی هستند محصول آنها 1000 اسب بخار قدرت و بیش از 300 کیلومتر در ساعت، سرعت دارد. همچنین خودروی لوکس «لکسوس»، محصول شرکت تویوتا نیز از محصولات جذاب این نمایشگاه خواهد بود. درمیان و ۱۳۰ مدل جدید اتومبیل که در این نمایشگاه عرضه می‌شود، آخرین مدل پورشه به چشم می‌خورد.

جیم هولدر، از مجله « کدام اتومبیل؟» می گوید: نمایشگاه ژنو امسال بیشتر بر روی خودروهای سوپر اسپورت تمرکز دارد که تغییر جهت این صنعت را نشان می دهد. در نمایشگاه امسال، همچنین روی خودروهای بدون راننده و اتومبیلهایی که معیارهای محیط زیست را رعایت می کنند نیز تاکید شده است. خودروهای شاسی بلند SUV، نیز رشد سریعی در صنعت اتومبیل داشته اند و بسیاری از خودروسازان لوکس برای اولین بار به ساخت این نوع از خودروها روی آورده اند که از آن جمله می‌توان به طرح جدید کمپانی فولکس‌واگن در تولید محصول جدید «رولزرویس» خود در کلاس شاسی بلند اشاره کرد.

بازار فروش اتومبیل در اروپا مدتی است که رونق خود را بازیافته و در سال ۲۰۱۴ میلادی ۵.۷ درصد رشد داشته است.
مدل جدید پاسات شرکت فولکس واگن نیز که عنوان بهترین خودروی سال ۲۰۱۵ را از آن خود کرد نیز یکی از خودروهایی است که در این نمایشگاه به نمایش درخواهدآمد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید