تولید روزانه ایران خودرو به بیش از دو هزار دستگاه رسید

کدخبر: ۱۳۴۸۹۸
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد تولید روزانه انواع محصولات سواری خود را در دی‌ماه به بیش از دو هزار و 100 دستگاه افزایش دهد که نسبت به تولید روزانه ماه‌های گذشته نزدیک به دو برابر افزایش داشته است.
تولید روزانه ایران خودرو به بیش از دو هزار دستگاه رسید

آمار تجمعي توليد ايران خودرو از ابتداي سال تا پايان روز هجدهم دي‌ماه نشان مي دهد در مجموع تعداد 378هزار و 938دستگاه انواع خودروي سواري از خط توليد عبور كرده و روانه بازار شده است.

بيشترين تيراژ توليد متعلق به محصول پژو پارس است. اين خودرو به تعداد 89هزار و 657 دستگاه توليد شده است. محصول پژو 405 نیز با تعداد 89هزار و 641 بيشترين تعداد توليد را به خود اختصاص داده است.

پژو 206نيز از ديگر محصولات پرطرفدار و جوان پسند ايران خودرو است كه از ابتداي سال تا كنون به تعداد 80 هزار و 25 دستگاه توليد و به بازار عرضه شده است.

خودروي ملي سمند تعداد 64هزار و 620دستگاه و محصول تندر تعداد 14هزار و 986دستگاه از كل توليدات ايران خودرو را به خود اختصاص داده‌اند.

آريسان خودرو كار جديد ايران خودرو نيز تعداد 13هزار و 431دستگاه از توليدات ايران خودرو را دربرگرفته است.

توليد خودروي دنا نيز در سال جاري افزايش خوبي را تجربه كرده و از ابتداي سال تاكنون تعداد 13 هزار و 100 دستگاه از آن به توليد رسيده است.

رانا نيز ديگر محصول ايران خودرو است كه از ابتداي سال تاكنون به تعداد 12هزار و 172دستگاه توليد شده است.

سوزوكي محصول شاسي بلند ايران خودرو به تعداد هزار و 40دستگاه و ساير محصولات جديد به تعداد 266 دستگاه توليد شده است.

در ماه‌هاي پاياني سال، توليد در ايران خودرو با شتاب بيشتري ادامه دارد تا با نزديك شدن به هدف تعيين شده، عرضه متناسب با تقاضا در بازار صورت گرفته و رضايت مشتريان بيش از پيش فراهم شود.

منبع: ايكوپرس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید