اپتیما JF در لیست ثبت سفارش گمرک/ نسل چهارم سدان کیا به بازار ایران آمد

کدخبر: ۱۳۴۹۲۳
اپتیما JF که نسل چهارم از این سدان کیا در سگمنت D محسوب می شود و برای نخستین بار در نمایشگاه بینالمللی خودروی نیویورک در سال 2015 از آن رونمایی شد به بازار ایران آمد.
اپتیما JF در لیست ثبت سفارش گمرک/  نسل چهارم سدان کیا به بازار ایران آمد

به گزارش اقتصادنیوز، این خودرو با فضای بیشتر برای سرنشینان و افزایش استحکام بدنه نسبت به مدل قبلی، به تازگی در لیست محصولات شرکت اطلس خودرو، نمایندگی رسمی کیاموتورز کره جنوبی در ایران، قرار گرفته است.

در بین خودروهای این خودروساز کره‌ای، در مدل اپنیما از توجه به جزئیات و وسواس در طراحی، به عنوان مهم‌ترین عامل در حرکت رو به جلوی آن در بازارهای جهانی یاد میشود در مدل جدید اپتیما، حتی کیفیت مواد و قطعات به‌کار رفته در ساخت تزئینات داخلی، مانند روکش صندلی‌ها، رودری‌ها و مجموعه داشبورد نیز ارتقا یافته است و تغییر ابعاد خودرو، فضای بیشتری برای تمامی سرنشینان مهیا کرده است.

فضای بار اپتیمای جدید نیز از 505 لیتر به 510 لیتر افزایش پیدا کرده و به لطف استفاده بیشتر از فولاد با قدرت بالا (AHSS)، بدنۀ اپتیمای جدید محکم‌تر از قبل شده است.

اپتیما JF از یک موتور 2.4 لیتری MPI بهره می برد که قادر است قدرتی معادل 172 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاوری برابر با 222 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه تولید کند؛ گیربکس این خودرو نیز از توع 6 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی است.

سیستم صوتی به‌کار رفته در اين خودرو، محصول شرکت Harman Kardon یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان سیستم‌های صوتی اتومبیل در دنیا است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید