رایزنی برای قیمت گذاری جدید سیمان/ رشد ۲۲ درصدی هزینه تولید

کدخبر: ۱۰۰۳۹۱
دبیر انجمن سیمان با بیان اینکه بررسی ها برای تعیین قیمت جدید سیمان در حال انجام است، گفت: تقاضای ما رشد بیش از 22 درصدی قیمت سیمان است اما با افزایش 14 تا 22 درصدی قبل نیز مشکلی نخواهیم داشت.
رایزنی برای قیمت گذاری جدید سیمان/ رشد ۲۲ درصدی هزینه تولید

به گزارش اقتصاد روز به نقل از فارس عبدالرضا شیخان  با بیان اینکه قیمت سیمان از 9 اردیبهشت امسال به قیمت‌های سال 92 برگشته است، اظهار داشت: فقط افزایش 2 درصد مالیات بر ارزش افزوده در قیمت سیمان لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه طبق توافق با وزارت صنعت، قرار شد قیمت سیمان تا خرداد ماه تغییر نکند، افزود: در حال انجام بررسی و کارشناسی در مورد هزینه تمام شده تولید سیمان هستیم و در این مورد جلساتی با مدیران مالی کارخانه‌های سیمان تشکیل شده است.

شیخان تصریح کرد: طبق برآوردها، هزینه‌های تولید سیمان بیش از 22 درصد افزایش یافته و تقاضای ما رشد بیش از 22 درصدی قیمت سیمان است، اما اگر همان افزایش 14 تا 22 درصدی قبل نیز اعمال شود، مشکل زیادی نخواهیم داشت.

اواخر سال گذشته قیمت سیمان با مصوبه انجمن سیمان بین 14 تا 22 درصد بر اساس نوع سیمان، افزایش یافت ولی این رشد قیمت با مخالفت وزارت صنعت مواجه و قرار شد سیمان با قیمت قبلی عرضه شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید