معاون آب تهران خبر داد:

جزئیات کاهش فشار شبکه آب شهر تهران

کدخبر: ۱۰۱۵۷۲
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: اگر مصرف در روزها و ساعات پیک، افزایش زیادی داشته باشد، با اعمال مدیریت فشار تلاش می کنیم آب به صورت عادلانه در اختیار تمامی شهروندان قرار گیرد.
جزئیات کاهش فشار شبکه آب شهر تهران

به گزارش «اقتصادنیوز» به نقل از تسنیم، فرید ظهیری اظهار داشت: هم‌اکنون در شهر تهران از ساعت 12 شب تا 4 بامداد مدیریت فشار شبکه آب اعمال می‌شود به طوری که در اکثر نقاط شهر تا 10 درصد کاهش فشار خواهیم داشت.

وی افزود:‌ با این مدیریت فشاری که در ساعات کم مصرف آب اعمال می شود ظرفیت مناسبی برای پر شدن مخازن ذخیره آب شرب به منظور پشتوانه شبکه مصرف در روز بعد فراهم می شود.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان تهران تصریح کرد: اعمال مدیریت فشار شبکه یکی از راهکارهای مدیریت بحران آبی پایتخت در پیک مصرف تابستانه است.

صحبت‌های وی در حالی است که در چند روز اخیر هشدارهای بسیاری در خصوص کمبود منابع آبی و احتمال جیره‌بندی آب مطرح شده بود. جیره‌بندی آب در تابستان در ابتدا خود را از کرج آغاز کرده است و اینطور که در صحبت‌های معاون بهره‌برداری شرکت آبفا دیده می شود، ممکن است خود را به صورت کاهش فشار در تهران نشان دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید