قبل از دیدار با ظریف صورت می‌گیرد

رایزنی‌ جان‌کری با سلطان‌قابوس

کدخبر: ۱۰۹۳۱۲
پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت خارجه آمریکا گزارش کرد: وزیر خارجه این کشور برای دیدار با سلطان عمان به مونیخ و بعد از آن برای دیدار با همتای ایرانی خود به ژنو سفر خواهد کرد تا دیدار دوجانبه ای با «محمدجواد ظریف» داشته باشد.
رایزنی‌ جان‌کری با سلطان‌قابوس

 پایگاه اطلاع رسانی وزارت خارجه آمریکا  نوشت:

«جان کری» وزیر خارجه آمریکا در صدد است روز شنبه (امروز) به «مونیخ» آلمان سفر کند تا با «سلطان قابوس» سلطان «عمان» دیدار و گفت وگو داشته باشد.
طبق این گزارش، کری سپس به «احمد آباد» واقع در هند سفر می کند تا در نشست سرمایه گذاران بین المللی شرکت کند.

پایگاه اطلاع رسانی وزارت خارجه آمریکا گزارش کرد که مدیران اجرایی آمریکا و مبتکران این کشور قرار است در این سفر کری را همراهی کنند.

بر اساس این گزارش، توقف بعدی وزیر خارجه آمریکا، شهر «ژنو» در سوئیس است تا در آنجا با «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران در 14 ژانویه (24 دی ماه) دیدار داشته باشد.

وزارت خارجه آمریکا گزارش کرد که کری در صدد است نشست دوجانبه ای را با ظریف داشته باشد تا قبل از برگزاری دور بعدی مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) که قرار است روز 15 ژانویه (25 دی ماه) برگزار شود، به اعضای تیم مذاکره کننده، توصیه هایی را ارائه کند.

روز 15 ژانویه، کری به «صوفیه» واقع در بلغارستان سفر خواهد کرد تا در خصوص طیفی از موضوعات از جمله همکاری امنیتی، تنوع انرژی و تجارت دو جانبه و روابط سرمایه گذاری با مقامات بلغار گفت وگو کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید