روز شلوغ ستاد انتخابات کشور

کاندیداتوری دولتمردان سابق؛ از عارف تا محمد حسینی/ نوه امام (ره) نامزد شد

کدخبر: ۱۳۳۵۸۹
اگر دیروز با حضور شخصیت‌هایی چون حسن روحانی و اکبر هاشمی رفسنجانی در وزارت کشور و ثبت‌نام آنها در انتخابات خبرگان، روز کاندیداتوری بزرگان در انتخابات آن مجلس بود، به نظر می‌رسد امروز، روز ثبت‌نام چهره‌های شاخص در انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد.
کاندیداتوری دولتمردان سابق؛ از عارف تا محمد حسینی/ نوه امام (ره) نامزد شد

به گزارش اقتصادنیوز، در حالی که در سه روز اول ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم در حوزه انتخابیه تهران 443 نفر برای انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه تهران داوطلب شده‌اند، امروز موج تازه‌ای از ثبت‌نام کاندیداهای سرشناس در این انتخابات به راه افتاده است.

صبح امروز، محمد رضا عارف رییس بیناد امید ایرانیان و معاون اول رئیس‌جمهور در دولت اصلاحات، با مراجعه به وزارت کشور کاندیدای انتخابات مجلس دهم شد. محسن مهر علیزاده و علی صوفی از اعضای کابینه دولت اصلاحات نیز که همزمان با حضور عارف در وزارت کشور در این وزارتخانه حضور داشتند برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند.

پیش از ظهر امروز (سه شنبه) همچنین صادق خرازی، معاون پیشین وزیر امور خارجه به همراه برخی از اعضای حزب تازه تاسیس «ندای ایرانیان» در وزارت کشور حاضر شد که برخلاف تصورات و پیش بینی ‌ها این عضو موسس ندا تنها برای همراهی با اعضاء در مرحله ثبت نام در وزارت کشور حاضر شد ومجید فراهانی دبیرکل این حزب به همراه تعدادی از اعضای حزب "ندای ایرانیان" در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند.

مرتضی اشراقی نوه امام‌خمینی(ره) نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

همچنین در چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم ابراهیم انصاریان داماد آیت الله مهدوی کنی و محمد عباسپور نماینده ادوار مجلس جهت کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کردند.

علاوه بر اینها سیدمحمد حسینی و محمد عباسی از وزرای دولت دهم به همراه نیز برای ثبت‌نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور مراجعه و ثبت نام کردند.

احمد توکلی، لطف‌الله فروزنده، حسن غفوری‌فرد، عبدالله ناصری، فاطمه مقیمی و مصطفی کواکبیان نیز از دیگر ثبت‌نام‌کنندگان امروز برای حضور در انتخابات مجلس بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید