عارف: از روحانی عبور نمی‌کنیم

کدخبر: ۱۴۹۹۱۸
رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری عبور نخواهیم کرد، گفت: اگر واقعا اهانت‌ها به رئیس‌جمهور ادامه پیدا کند، وظیفه دادستان کل کشور است که با آن برخورد کند.
عارف: از روحانی عبور نمی‌کنیم

در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، محمدرضا عارف در جمع خبرنگاران در واکنش به اهانت به رئیس‌جمهور گفت: امروز دوستان ما در صحن در این مورد تذکر دادند و ما نسبت به این اهانت‌ها گلایه داریم و خواهش می‌کنیم حرمت همه افراد رعایت شود.

رئیس فراکسیون امید ادامه داد: ما در یک حکومت ارزشی و اسلامی کار می‌کنیم و در عین حال قانون ملاک کار است و اگر واقعا این اهانت‌ها ادامه پیدا کند، وظیفه دادستان کل کشور است که با آن برخورد کند.

عارف همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی در انتخابات گفت: ما ادامه مسیری را که از سال ۹۲ آغاز کردیم با جدیت دنبال می‌کنیم و در این مسیر نه از آقای روحانی و نه دیگر علاقه‌مندان انقلاب عبور نمی‌کنیم.

وی همچنین در واکنش به سوال دیگری در مورد اظهارنظر اخیر محمدرضا باهنر پیرامون پیشنهاد شروطی به میرحسین موسوی برای پایان دادن به حصر، گفت: اطلاع دقیقی از پیشنهاد آقای باهنر ندارم. مسئله حصر به عنوان یک مطالبه از سوی نسل سوم و در میان مردم مطرح است و این مسئله یکی از وعده‌های آقای روحانی در انتخابات قبل بود و امیدواریم این مسئله در فضای خوب و صمیمی حل شود.

منبع: مهر

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید