تاکنون چقدر یارانه گرفته اید؟

کدخبر: ۱۵۵۸۵۹
یارانه آذرماه در حالی شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد که هر یارانه بگیر تا کنون حدود سه میلیون و 185 هزار تومان دریافتی داشته است.

یارانه ماه جاری، طبق اعلام اولیه قرار بود که ساعت 24 روز جمعه(26 آذر) واریز شود که زمان آن تغییر و  یک روز زود تر در ساعت 24 روز پنج شنبه همزمان با 25 آذر واریز شد.

دولت این ماه هم به روال شش سال گذشته یارانه ٤٥ هزار و ٥٠٠ تومانی را با ازای هر نفر پرداخت کرده است.رقمی که طی ٧٠ مرحله برای افرادی که از ابتدا در لیست سازمان هدفمندی یارانه ها حاضر بوده و طی ثبت نام مجدد و یا حذف های اخیر ، کنار گذاشته نشده اند تا حدود ٣.٢ میلیون تومان ثبت شده است.

به گزارش ایسنا رقم پرداختی به هر نفر در هر ماه و یا در کل شش سال ظاهرا ناچیز بوده و در میان تورم سال های اخیر قابل توجه نیست، اما همین مبالغ اندک توانسته سالانه تا حدود ٤٢ هزار میلیارد تومان هزینه برای دولت به همراه داشته باشد.

در حال حاضر حدود ٧٧ میلیون نفر در هر ماه یارانه نقدی دریافت کرده و با وجود الزام قانون بودجه به حذف یارانه بگیران پردرآمد ، فقط نزدیک به سه میلیون و ٨٠٠ هزار نفر حذف شده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید