واکنش وزیر صنعت به نامه احمد توکلی

کدخبر: ۱۶۰۲۵۱
وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نامه اخیر احمد توکلی به معاون اول رئیس‌جمهور اظهار کرد: همه محتوای این نامه دروغ است و او باید در این باره توضیح دهد.
واکنش وزیر صنعت به نامه احمد توکلی

به گزارشاقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا نعمت زاده در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیأت وزیران در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های این وزارتخانه برای دهه فجر اظهار کرد: نزدیک به ۳۰۰ طرح در دهه فجر امسال از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

وی گفت: دولت قول داده بود از ابتدای سال تا پایان حدود ۵۰۰۰ طرح صنعتی جدید افتتاح کند و تا امروز بیش از  ۴۰۰۰ طرح مورد افتتاح قرار گرفته است.

وزیر صنعت همچنین درباره تاثیر دستور اخیر ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع ایرانی به آمریکا در رفت و آمدهای بازرگانان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ما رابطه تجاری با آمریکا نداشته‌ایم، این دستور عملا تاثیری در تجارت ما نخواهد داشت. چه در دوران تحریم و چه در دوران پس از تحریم، داد و ستد آنچنانی با آمریکا نداشته‌ایم و فقط در دوران پساتحریم صادرات فرش و پسته به آمریکا در گذشته ممنوع بود آزاد شد.

نعمت‌زاده در پاسخ به پرسش ایسنا درباره نامه اخیر احمد توکلی به معاون اول رئیس‌جمهور درباره وزیر صنعت، اظهار کرد: همه این نامه دروغ است و آقای توکلی باید در این باره توضیح دهد. من قبلا از ایشان شکایت کرده‌ام و دادگاه نیز به او گفته است صحبت‌هایشان را تمام کند اما متاسفانه ایشان گاهی از این حرف‌ها می‌زنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید