موازی کاری استاندارد با دیگر سازمان ها

کدخبر: ۱۶۱۱۹۶
رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه یکی از مشکلات سازمان استاندارد، موازی کاری فراوان این سازمان با سازمان‌های دیگر است، افزود: این موضوع برای مردم و تصمیم‌گیران مشکل ایجاد می‌کند.

به گزارش فارس، غلامحسین شافعی امروز در اتاق بازرگانی ایان، با اشاره به اینکه این نگاه که سازمان استاندارد یک سازمان مچ گیر است، در حال از بین رفت است، گفت: بنابراین این نگاه در حال به وجود امدن است، سازمان استاندارد در مراحل تولید جزیی از مراحل پیشرفت است.

رییس اتاق بازرگانی ایران بیان داشت: ما امیدواریم بتوانیم در روند نگاه جهانی بین فعالان اقتصادی و موسسه استاندارد یک رابطه همگونی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات سازمان استاندارد، موازی کاری فراوان این سازمان با سازمان های دیگر است، افزود: این موضوع برای مردم و تصمیم گیران مشکل ایجاد می‌کند.

رییس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه موازی کاری‌های سازمان استاندارد با بهداشت و درمان و قرنطینه مشکلاتی را برای فعالان اقتصادی ایجاد می‌کند، تصریح کرد: این موضوع به ویژه در روند کار صادرکنندگان مشکل ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در روند اجرای اصل 44 سازمان استاندارد در واگذاری کارها به بخش خصوصی پیشرو بوده است، بیان داشت: قطعا این حرکت و جهت گیری به نفع موسسه استاندارد کشور و فعالان اقتصادی است.

شافعی همچنین در مورد مواد 2 و 3 بهبود فضای کسب و کار گفت: بر اساس این مواد اتاق بازرگانی تهران از معاون اول رییس جمهور و دولت درخواست داشت، تا قبل از تدوین و ابلاغ هر بخشنامه‌ای در این بخش حتما از نظرات اتاق و بخش خصوصی هم استفاده شود و نظرات این بخش مورد توجه قرار گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید