اعلام رسمی نخستین مناقصه نفتی تا پایان هفته

کدخبر: ۱۶۱۳۰۲
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با رد توقف اجرای الگوی جدید قراردادهای نفتی، گفت: اجرای الگوی جدید قراردادهای نفتی به دلیل حساسیت بالا زمان‌بر شد.
اعلام رسمی نخستین مناقصه نفتی تا پایان هفته

«علی کاردر» مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص اظهارات عضو کمیسیون انرژی مجلس مبنی بر توقف اجرای الگوی جدید قراردادهای نفتی گفت: روند برگزاری مناقصات بین المللی نفتی ایران و امضای قراردادهای جدید نفتی برای توسعه صنعت نفت کشور که بر مبنای الگوی جدید قراردادهای نفتی صورت می گیرد، متوقف نشده است.

وی افزود: توقف اجرای الگوی جدید قراردادهای نفتی ایران صحت ندارد، منتها زمان‌بر شدن اجرای این الگو و تدوین متن نهایی قراردادهای نفتی به دلیل حساسیت بالای این کار است و دقت نظری که کارشناسان شرکت ملی نفت ایران برای تنظیم جز به جز این قراردادها دارند.

معاون وزیر نفت در خصوص زمان برگزاری نخستین مناقصه نفتی ایران گفت: در حال آماده سازی اسناد مناقصه هستیم تا در پایان این هفته شرایط برگزاری مناقصه برای شرکت هایی که پیش از این صلاحیت آنها مورد تأیید قرار گرفته اعلام شود و برگزاری نخستین مناقصه بین المللی نفت ایران با اعلام رسمی به این شرکت‌ها کلید بخورد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید