سود سهام عدالت از امروز محاسبه می شود

کدخبر: ۱۶۳۱۱۰
رئیس سازمان خصوصی سازی با تاکید بر این که هنوز امکان خرید و فروش سهام عدالت فراهم نشده است گفت: دارندگان سهام عدالت مالک مجازی درصدی از سهام هستند اما از امروز به آنها سود تعلق خواهد گرفت.
سود سهام عدالت از امروز محاسبه می شود

به گزارش تسنیم، پوری حسینی در آیین رونمایی از سامانه سهام عدات که صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد گفت: امروز به وعده دولتمردان در 10 سال گذشته در خصوص سهام عدالت جامه عمل پوشانده می‌شود و بلاتکلیفی 50 میلیون نفر از هموطنان در این خصوص به پایان خواهد رسید.

به گفته وی سازمان خصوصی‌سازی تا به امروز بیش از 49 میلیون صورت‌حساب در سایت سهام عدالت  قرار داده است و مردم می‌توانند با ترتیبی که از پیش اعلام شده به این سایت مراجعه کنند.

پوری حسینی با بیان اینکه واگذاری سهام عدالت، آزادسازی سهام نیست گفت: متاسفانه امروز راهکاری مشخص برای اعمال نظر سهامداران در هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه‌پذیر فراهم نشده است اما راهکارها در این خصوص در نظر گرفته شده است که می‌تواند به این ابهام نیز پاسخ دهد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی تاکید کرد: اگر همین امروز هم به مردم ورقه سهم ارائه می‌شد امکان خرید و فروش سهام برای آنها وجود نداشت اما بهره‌مندی از منافع سهم نکته‌ای است که به طور کامل برای سهامداران وجود دارد.

به گفته پوری حسینی در ردیف آخر صورت‌حسابی که به مردم اعلام شده ذکر شده که آنها مالک مجازی درصدی از سهام هستند و در واقع به طور میانگین مردم به میزان 536 هزار تومان مالک دارایی می‌شوند. مشمولان کمیته امداد نیز به میزان یک میلیون تومان مالک مجازی سهام می‌شوند.

پوری حسینی گفت: در واقع سود این سهم از امروز به آنها تعلق خواهد گرفت و در سال آینده سودی که در شرکت‌های سرمایه‌پذیر مشخص می‌شود به حساب مردم واریز می‌شود و این موضوع برای نخستین بار انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید