زمان ثبت نام جدید سهام عدالت / 34 میلیون نفر هنوز شماره حساب شبا نداده اند

کدخبر: ۱۶۷۴۲۸
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: درحال حاضر ثبت نام جدیدی برای سهام عدالت وجود ندارد، اما اصل موضوع منتفی نیست و مشمولان باید تا نیمه دوم سال جاری صبرکنند.
زمان ثبت نام جدید سهام عدالت / 34 میلیون نفر هنوز شماره حساب شبا نداده اند

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ سیدجعفر سبحانی با اشاره به ثبت نام مجدد برای مشمولان سهام عدالت اظهار داشت: در حال حاضر ثبت نام جدیدی برای سهام عدالت وجود ندارد، اما اصل موضوع منتفی نیست.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی تأکید کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای ثبت‌نام نداریم و مشمولان باید تا نیمه دوم سال جاری صبر کنند.

وی در ادامه از فاز اول ثبت نام مشمولان سهام عدالت که از ۱۷ اسفندماه آغاز شده خبر داد و عنوان کرد: بیش از ۳۰ میلیون نفر از مشمولان به سامانه مراجعه کرده و صورت حساب خود را دریافت کردند.

سبحانی یاد آور شد: فاز دوم سهام عدالت از ۳۰ فروردین آغاز شد و تاکنون بیش از 15 میلیون نفر به حساب شبا مراجعه داشتند. در حال حاضر 49 میلیون نفر مشمول سهام عدالت هستند که به این ترتیب هنوز وضعیت شماره حساب شبا 34 میلیون نفر تعیین تکلیف نشده است.

براساس این گزارش، مشمولان سهام عدالت می‌توانند کماکان با مراجعه به سامانه سهام عدالت از وضع سهامداری و اطلاعات صورت حساب خود نیز آگاه شوند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید