افزایش اقتدار بین‌المللی ایران با حضور در انتخابات

کدخبر: ۱۶۸۴۳۳
وزیر نیرو ضمن تشویق ملت ایران برای حضور در پای صندوق‌های رای در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: بی‌شک حضور مردم در پای صندوق‌های رای موجب افزایش اقتدار ایران در سطح بین‌المللی و ملی خواهد شد.
افزایش اقتدار بین‌المللی ایران با حضور در انتخابات

حمید چیت‌چیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که در حال حاضر هیچ وظیفه‌ای مهم‌تر از حضور همگانی و یکپارچه ملت ایران در پای صندوق‌های رای وجود ندارد، اظهار کرد: این کار باید به نحو احسن انجام شود، چرا که انجام این کار می‌تواند سرنوشت آینده کشور را رقم بزند.

به گفته وی، اگر ملت ایران یکپارچه و مقتدرانه و با درصد بالایی پای صندوق‌های رای حاضر شوند طمع دشمنان نسبت به انقلاب و نظام از بین می‌رود و این مساله موجب اقتدار ملی ایران خواهد شد.

وزیر نیرو با بیان این‌که حضور مردم پای صندوق‌های رای موجب سنگین‌ شدن وزنه کشور در مقیاس بین‌المللی می‌شود، ادامه داد: علاوه بر این مدیران آینده کشور فارغ از این‌که هر دولتی باشد و یا هر کسی رییس جمهور شود می‌تواند مقتدرانه‌تر در سطح ملی و بین‌المللی اقدام کند.

چیت‌چیان تصریح کرد: حضور یکپارچه همه مردم در پای صندوق‌های رای پشتوانه بسیار بزرگی برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور خواهد بود لذا انتظار می‌رود که همه مردم در روز جمعه پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید