برای تامین زیرساخت های ارتباطی کارها به صورت طبیعی در حال انجام است

کدخبر: ۱۶۹۰۹۹
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که هیچ مشکلی درباره تامین امنیت زیر ساخت های ارتباطی کشور به وجود نیامده است، گفت: در انتخابات هیچ مشکلی تاکنون به ما گزارش نشده است و هیچ مشکل نرم افزاری و سخت افزاری وجود ندارد.
برای تامین زیرساخت های ارتباطی کارها به صورت طبیعی در حال انجام است

به گزارش ایرنا مستقر در ستاد انتخابات کشور، محمود واعظی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این که هیچ مشکلی در فضای مجازی نیز وجود ندارد، افزود: کارها به صورت طبیعی در حال انجام است.

 

وی درباره حضورش در ستاد انتخابات کشور، اظهارکرد: با توجه به همکاری چند ماه گذشته بین همکارانم با دوستان وزارت کشور برای آماده سازی بستر انتخابات الکترونیکی و تمامی کارهایی که به برگزاری انتخابات در عرصه فناوری اطلاعات است، همکاری نزدیکی داشته ایم. 

واعظی خاطرنشان کرد: همکارانم از شب گذشته در وزارت کشور حضور دارند و برای عرض خسته نباشید و بازدید از ستاد انتخابات به وزارت کشور آمده ام. 

وی در پاسخ به سوالی درباره حضور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: هم درجایی که رای دادم و هم مکان های دیگری که در مسیر تا وزارت کشور دیدم، مردم به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و به نظر من باید امروز انتظار این را داشته باشیم که تاریخ ایران یک حماسه جدید را بیافریند. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: به نظر من حضور مردم فوق العاده بوده است و فقط حضور در تهران گسترده نیست بلکه در خبرهایی که از سراسر کشور داشته ام، در روستاها، شهرهای کوچک، بزرگ و مراکز استان ها مشارکت مردم بالا بوده است. 

واعظی خاطرنشان کرد: در چنین انتخاباتی حوزه های رای گیری بیشتر بعدازظهرها شلوغ می شود، ولی در این انتخابات قبل از ساعت هشت صبح صف ها تشکیل شده بود و من فکر می کنم این بار مشارکت بسیار بالایی خواهیم داشت .

وی ادامه داد: این مشارکت بالا موجب می شود که نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور افزایش اقتدار، عزت نظام را به همراه داشته باشد و باعث می شود که توطئه های دشمنان اسلام و آمریکا علیه کشور طراحی کردند، با این مشارکت عظیم خنثی شود. 

وی با بیان این که انتخابات امروز باعث وحدت و انسجام ملی در داخل کشور خواهد شد، تصریح کرد: فردا روز شنبه رقابت بین گروه ها تمام شده و رفاقت شروع می شود و طرفداران نامزدها باید این نکته مهم را درک کنند که رقابت ما تا پنج شنبه صبح ساعت 8 بود و از فردا فقط رفاقت و همکاری است. 

وی با بیان این که از فردا همه باید مطیع قانون باشند، اظهار داشت: هرکسی که برنده شد همه گروه ها و جناح ها باید به وی همکاری کنند. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: تا این لحظه براساس پیش بینی های انجام شده هیچ مشکلی وجود نداشته است و حتی ما این بار با توجه به این که رقابت های انتخاباتی بسیار گسترده است و پیش بینی می شد که مشارکت بالا باشد، حتی بیشتر از آنچه که انتخابات مجلس شورای اسلامی در اواخر سال 94 داشتیم، برخی از ظرفیت های خود را سه تا چهار برابر افزایش دادیم. 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید