اگر امروز پیامک سهام عدالت برایتان آمده چه باید بکنید؟

کدخبر: ۱۶۹۳۷۳
چهارمین سری پیامک‌های اطلاع‌رسانی سازمان خصوصی‌سازی به مشمولینی که شماره شبا بانکی آنان توسط سیستم بانکی کشور و بانکهای عامل مورد تایید قرار نگرفته، برای مشمولین مورد نظر ارسال شد. این پیامک امروز برای عده ای ارسال شده است.
اگر امروز پیامک سهام عدالت برایتان آمده چه باید بکنید؟

به گزارش اقتصادنیوز ، باید دقت کنید که تنها کسانی این پیامک را دریافت کرده اند که پرونده آنها در سایت سهام عدالت نقص شماره حساب شبا داشته است.

مثلا پدر خانواده برای فرزندانش نیز شماره حساب شبا خود را وارد کرده است. این در حالیست که سود سهام عدالت هر فرد تنها به شماره حساب شبا که به نام خودش باشد واریز می شود. به همین دلیل با دریافت این پیامک باید به سایت سهام عدالت مراجعه کرده و شماره حساب شبا درست و به نام فرد را وارد کنید.

بر اساس این گزارش؛ برخی از مشمولین سهام عدالت که حدود 3 درصد کل واجدین شرایط را شامل می شوند، شماره شبا بانکی حسابهایی را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده اند که متعلق به خودشان نبوده یا حساب بانکی شان مسدود است، بنابراین این شماره‌های شبا به تایید نهایی بانک مربوطه نرسیده است که سازمان خصوصی‌سازی با ارسال پیامک از آنان خواسته شبا بانکی معتبر دیگری به نام خود در سامانه درج کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید