همراه اول 50درصد تخفیف به محتوای داخلی در بسته های اینترنت ارایه می دهد

کدخبر: ۱۶۹۶۳۳
شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: همراه اول تعرفه ترافیک بسته اینترنت برای سایت های پرمراجعه ایرانی را نیم بها کرد.
همراه اول 50درصد تخفیف به محتوای داخلی در بسته های اینترنت ارایه می دهد

 

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات این شرکت ، همراه اول برای اجرای سیاست ها و اهداف شبکه ملی اطلاعات و با هدف رونق محتوای فاخر ایرانی و توسعه کسب و کارهای بومی، که پیش از این تعرفه آزاد اینترنت همراه مشترکان خود در سایت های پر مراجعه داخلی را به میزان 50 درصد کاهش داده بود، حجم بسته های اینترنت را برای استفاده از این سایت ها افزایش داد.

مشترکان با خرید بسته چهار گیگابایتی، در صورتی که از محتوای داخلی سایت های منتخب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بازدید کنند، حجم بسته آنها معادل بسته 8 گیگابایتی محاسبه می شود.

این کاهش تعرفه برای استفاده از محتوای داخلی در بسته ها، در 210 سایت پرمراجعه ایرانی (بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) اعمال و از روز 27 اردیبهشت 96 اجرایی شده است.

کاهش تعرفه برای استفاده از محتوای داخلی با تعرفه آزاد اینترنت همراه، از تاریخ 29 فروردین ماه سال جاری در شبکه همراه اول اجرایی شده بود.

مشترکان همراه اول برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و مشاهده اسامی و IP سایت ها می توانند به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا تعداد مشترکان همراه اول با 9.3 میلیون مشترک جدیدی که در سال 95 جذب کرد، به 86.3 میلیون سیمکارت واگذار شده رسیده است.

ضریب نفوذ این اپراتوردر یکسال گذشته از 80.2 درصد به 84.2 درصد رسید و علاوه براین همراه اول در سال 95 سهم بازار خود را دو درصد و با احتساب مشترکان سایر اپراتورها که با رومینگ ملی از شبکه همراه اول استفاده می کنند و مشترکین GSM روستایی، حدود 3 درصد افزایش داده و به 60 درصد کل بازار رسانده است.

همراه اول، به عنوان نخستین اپراتور ارائه دهنده نسل 4.5 تلفن همراه در کشور، در سال 95 در حدود 17500 سایت و در مجموع بیش از 25 هزار سایت نسل 3 ،4 و 4.5 در 1722 شهر و دهستان راه اندازی کرده است، همچنین با رشد 20 برابری مشترکان نسل 4 و 4.5 در سال 95 و نوسازی شبکه نسل 2 همراه اول، هم اکنون بزرگترین و گسترده ترین شبکه اینترنت همراه کشور در اختیار این اپراتور است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید