بسته خبری اقتصادنیوز / مهمترین اخبار اقتصادی 24 ساعت گذشته

کدخبر: ۱۷۱۲۰۹
بسته خبری اقتصادنیوز ، از میان مهمترین اخبار ، گزارش ها و مطالب تحلیلی 24 ساعت گذشته گردآوری می شود . تا مخاطبان اقتصادنیوز حجم کمتری از اخبار را از دست بدهند. با کلیک روی تیتر مطالب می توانید به خبر کامل دسترسی داشته باشید.
بسته خبری اقتصادنیوز / مهمترین اخبار اقتصادی 24 ساعت گذشته

جزئیات پرداخت وام های کوچک با پشتوانه یارانه نقدی / یارا کارت چیست؟

بانک مرکزی به تازگی در بخشنامه ای به بانک ها اجازه داد تا به پشتوانه یارانه واریزی به حساب خانوارها، « یاراکارت » صادر کنند تا مشکل تامین وثیقه برای وام های خرد اقشار جامعه را رفع کند.

افزایش قیمت برخی از کارمزدهای خدمات بانکی + جدول

بانک مرکزی حداکثر نرخ‌های قابل وصول کارمزد خدمات بانکی (ریالی) شامل؛ ارزیابی اموال منقول و غیر منقول، اعتبارات و سایر خدمات را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

جزئیات فرمول جدید مالیات بر ساخت و ساز

هیات دولت فرمول جدید «مالیات بر ساخت‌وسازهای مسکونی» را ابلاغ کرد. جزئیات این فرمول از «تغییر پایه» مالیات بر ساخت مسکن حکایت دارد که مطابق آن، به جای «ارزش منطقه‌ای ملک»، «سود سازنده»، مبنای محاسبه و دریافت مالیات جدید قرار می‌گیرد.

فروش سهام بانک رفاه به بازنشستگان تامین اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۵۵ درصدی تشکل‌ها در دولت یازدهم خبر داد و گفت: روزنامه‌نگاران تا آخر این هفته صاحب کانون می‌شوند.

افزایش درخواست قطر برای استفاده از آسمان ایران

با قطع ارتباط چند کشور عربی منطقه با قطر همان طور که از قبل پیش بینی می‌شد آسمان ایران به عنوان اصلی‌ ترین مقصد جدید پروازهای ایرلاین قطری مطرح شده است، آسمانی که می‌تواند فرصت اقتصادی قابل توجهی پیش روی ایران قرار دهد.

بانک مرکزی: موسسه اعتباری حافظ غیرمجاز است

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: موسسه اعتباری خودخوانده حافظ، بدون هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت شعب آن غیرقانونی است.

چرا تنش قطر و عربستان تهدیدی برای توافق اوپک است؟

به نظر می‌رسد انسجام شورای همکاری خلیج فارس که شامل همه کشورهای عرب منطقه خلیج فارس است، دچار شکاف شده است.

سونامی در انتظار قیمت مسکن نیست

رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: هم‌اکنون در پیش‌رونق مسکن قرار داریم و در صورت ورود به دوره رونق، قاعدتا تورم بین ۱۰ تا ۱۲ درصد زاییده می‌شود که جهشی و سونامی گونه نیست؛ زیرا اصلا نقدینگی در کشور وجود ندارد که به بخش مسکن برسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید