نمایندگان در نامه به روحانی : جلوی تبدیل ماجرای کاسپین به بحران ملی را بگیرید

کدخبر: ۱۷۱۸۲۶
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از استان های مختلف با ارسال نامه ای به رییس جمهور ضمن درخواست تسریع در حل معظل سپرده گذاران موسسات مالی کاسپین و آرمان هشدار دادند: اگر این موضوع به سرعت رسیدگی نشود یک بحران ملی ایجاد خواهد شد.
نمایندگان در نامه به روحانی : جلوی تبدیل ماجرای کاسپین به بحران ملی را بگیرید

به گزارش تسنیم، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از استان های مختلف با ارسال نامه ای به حسن روحانی رییس جمهور ضمن درخواست تسریع در حل معظل سپرده گذاران موسسات مالی کاسپین و آرمان هشدار دادند: اگر این موضوع  به سرعت رسیدگی نشود یک بحران ملی ایجاد خواهد شد.

نمایندگان خانه ملت از رییس جمهور درخواست قید فوریت در خصوص حل مشکل مردم در جلسه سران قوا و یا شورای عالی امنیت ملی نمودند.

نمایندگان در این نامه به حسن روحانی یادآور شدند هیچ مقام مسئولی پاسخگوی وضعیت نابسامان بوجود آمده نیست و مردم هم اکنون به مالباختگانی تبدیل شده اند که امنیت زندگی شان به خطر افتاده است ؛ نمایندگان مردم به حسن روحانی خاطر نشان نمودند شعار شما تدبیر و امید بوده است و الان هم بخش قابل توجهی از جامعه که سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری خصوصا کاسپین و آرمان هستند از شما انتظار تدبیر دارند .

نمایندگان ملت از رییس جمهور خواستند تا ایشان اجازه ظلم مضاعف به مردم را ندهند ؛ نمایندگان مردم همچنین از عدم پاسخگویی وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی به مجلس گلایه نموده و تاکید کردند چه کسی پاسخگوی وضعیت نابسامان اقتصادی بووجود آمده بر مردم می باشد؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید