مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی تشریح کرد

جزئیات و نحوه ثبت نام در سامانه وام ازدواج + آدرس

کدخبر: ۱۷۶۳۸۸
بانک‌مرکزی با اجرای یک طرح دوماهه، هدفگذاری کرده که صف وام ازدواج به 50 هزار فقره و زمان اخذ وام ازدواج به حدود یک ماه برسد. مدیرکل اعتبارات بانک‌مرکزی از مشارکت یازده بانک در این طرح خبر داد که 500 هزار فقره تسهیلات به ارزش 5 هزار میلیارد تومان از ابتدای مرداد تا انتهای شهریورماه تخصیص می‌یابد. اولویت این طرح برای افرادی است که یا در مناطق محروم زندگی می‌کنند یا انتظار زیادی برای اخذ وام ازدواج کشیده‌اند.
جزئیات و نحوه ثبت نام در سامانه وام ازدواج + آدرس

به گزارش اقتصادنیوز ، سیدعلی‌اصغر میرمحمدصادقی با بیان اینکه زوجین ۲ سال بعد از تاریخ عقدنامه فرصت دارند در سامانه ازدواج ثبت‌نام کنند، توضیح داد: متقاضیان بعد از وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای، بانک و شعبه مورد نظر خود را انتخاب کرده و یک کد رهگیری ۱۰ رقمی برای آنها پیامک خواهد شد.

او افزود: زوجین پس از ثبت‌نام در سامانه ۱۲ روز کاری فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک به شعبه مورد نظر مراجعه کرده و پس از آن نیز یک ماه فرصت دارند تا مدارک موردنیاز را برای دریافت تسهیلات تکمیل کنند، ولی درصورتی‌که ظرف این مدت نتوانند مدارک خود را کامل کنند، بعد از یک ماه به‌طور خودکار نام آنها از سامانه حذف خواهد شد.

این مقام مسوول در بانک‌مرکزی به زوجین توصیه کرد که پس از دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی نسبت به خرید کالای ایرانی اقدام کنند و تولیدکنندگان و فروشندگان نیز با شناخت سلایق مردمی تلاش کنند تا با کاهش قیمت اجناس باعث رونق در بازار شوند.

میرمحمدصادقی از تشکیل ستادی در بانک‌مرکزی برای پیگیری و نظارت بر اجرای طرح ضربتی وام ازدواج خبر داد و گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و مساله‌ای از روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه و در ساعات اداری با شماره‌های ۲۹۹۵۴۲۳۸، ۲۹۹۵۴۲۵۶، ۲۹۹۵۴۲۶۰ و ۲۹۹۵۴۲۷۰ تماس بگیرند.

وام ازدواج

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید