با 5 مدیر ارشد و جوان بانک مرکزی آشنا شوید + عکس

کدخبر: ۱۸۰۸۷۷
این پنج نفر، پنج مدیر جوان و ارشد بانک مرکزی هستند و نیمی از ترکیب حال حاضر هیات عامل و شورای معاونان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می دهند.
با 5 مدیر ارشد و جوان بانک مرکزی آشنا شوید + عکس

به گزارش اقتصادنیوز ، این پنج نفر  پیمان قربانی معاون اقتصادی؛ ناصر حکیمی سرپرست معاونت فناوری اطلاعات؛ سیداحمد عراقچی معاون ارزی ؛ امیر شکری مدیرکل حوزه هیات عامل و محمدعلی کریمی مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی هستند و 38 تا 44 ساله هستند این یعنی میانگین سنی آنها تنها 41 سال است.

مدیران بانک مرکزی

به ترتیب از راست به چپ : حکیمی، شکری، عراقچی، قربانی، کریمی


 متوسط سابقه کارشان در بانک مرکزی یازده سال و متوسط سابقه کلی کارشان بیست سال است. دو نفر دکترا و سه نفر کارشناسی ارشد دارند. همگی در چهار سال گذشته و از دست ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی حکم گرفته اند. سیف در عمل به جوانان تحصیل کرده و البته با سابقه و تجربه کاری اعتماد کرده و آنها را پله پله بالا آورده است آنهم در شرایطی که پست های مدیریتی در بانک مرکزی به طور سنتی تا به افراد برسد میانسال می‌شوند و یا پا به سن می‌گذارند.

رئیس کل شصت و پنج ساله که حالا خود پا به سن گذاشته دارد آرام آرام به جوانان برای جانشینی مدیران ارشد سیاستگذار پولی میدان می دهد./ منبع پول پرس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید