حاشیه های مراسم تودیع و معرفه وزرای صنعت دولت یازدهم و دوازدهم

کدخبر: ۱۸۱۵۱۷
مراسم تودیع و معارفه وزرای صنعت دولت های یازدهم و دوازدهم صبح امروز برگزار شد. این مراسم با حاشیه های جالبی همراه بود.
حاشیه های مراسم تودیع و معرفه وزرای صنعت دولت یازدهم و دوازدهم

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: من زمانی که استاندار، نماینده مجلس و وزیر بودم، نعمت‌زاده را می‌شناختم؛ شخصیت نعمت‌زاده را با تمام بداخلاقی‌هایش دوست دارم، با همین اخلاق کارش را پیش برده و همه از او حساب می‌برند.

 رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شما جوان مانده‌اید اما در وزارت صنعت پیر خواهید شد؛ این بخش کمر خم می‌کند، چراکه امروز صنعت با مشکلات زیادی همراه است.

 رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: با روحیه‌ای که از نعمت‌زاده سراغ دارم، وی حتی اگر روی ویلچر هم باشد، باز هم دست از کار و تلاش برنخواهد داشت.

 وزیر صنعت، معدن و تجارت از نعمت‌زاده به‌عنوان پیر صنعت ایران تشکر کرد و گفت: خوش‌شانس هستم که بعد از نعمت‌زاده در این وزارتخانه مشغول خواهم شد، چرا که بسیاری از ضعف‌ها مرتفع و قطار توسعه صنعتی کشور در ریل خود قرار گرفته است. 

 شریعتمداری خطاب به متولی سابق صنعت گفت: از هر انگشت نعمت‌زاده برای صنعت کشور یک هنر می‌ریزد.

یکی از این حاشیه ها هم زمانی روی داد که محمد شریعتمداری وزیر صنعت دولت دوازدهم قصد داشت از باب تشکر و احترام پیشانی محمدرضا نعمت زاده را ببوسد. در این لحظه نعمت زاده مانع از این کار شد و در مقابل خودش پیشانی شریعتمداری را بوسید. در نهایت هم شریعتمداری همین کار را برای نعمت زاده تکرار کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید