هزارمیلیارد ریال تسهیلات با بهره یارانه ای به صنایع الکترونیک اختصاص می یابد

کدخبر: ۱۸۸۹۳۳
مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک گفت : امسال نزدیک به یک هزار میلیارد ریال دربحث صدور ضمانت های پیمان پوشش می دهیم و به همین میزان هم تسهیلات با بهره یارانه ای به فعالان این حوزه اعطا می کنیم.
هزارمیلیارد ریال تسهیلات با بهره یارانه ای به صنایع الکترونیک اختصاص می یابد

به گزارش ایرنا از شاتا، علی وحدت از رشد 300 برابری عملکرد صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در سال 94 و 95 نسبت به 20 سال گذشته خبر داد و افزود: با افزایش سرمایه توانستیم از طرح های بیشتری حمایت کنیم و ضمن راه اندازی نمایشگاهی دائمی از محصولات و توانمندی های صنایع الکترونیک، این توانمندی ها را در کتاب نماد به چاپ رساندیم.

وحدت ادامه داد: امسال در عملکردمان رشد 100 درصدی را نسبت به سال 95 دنبال می کنیم .

وی افزود: با رویکرد جدی دولت درحمایت از صنایع دانش بنیان و صنایعی که تولید ثروت دارند فعالیت های صندوق توسعه جدی خواهد داشت.

صندوق حما‌یت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (شرکت مادر تخصصی- سهامی خاص) وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکتی ۱۰۰% دولتی است که قانون آن در سال ۱۳۷۵ تصویب و اساسنامه آن در سال ۱۳۷۶ به تصویب هیات وزیران رسید.

مجمع عمومی صندوق متشکل از وزرای صنعت، معدن و تجارت (رییس مجمع عمومی) - ارتباطات و فناوری اطلاعات - امور اقتصادی و دارایی- علوم، تحقیقات و فناوری - دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح - نیرو و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی است

سرمایه اولیه صندوق ۵۰ میلیارد ریال بوده و با اصلاح اساسنامه در سال ۱۳۸۲ به ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید